Dziurka w dmuchanym materacu

1. Data: 2003-01-31 14:43:48

Temat: Dziurka w dmuchanym materacu
Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki śliczny, welurowy, dwuosobowy materac dmuchany w którym gdzieś
jest, lecz nie wiadomo gdzie, mała dziurka przez którą powietrze ucieka.
Materac jest na tyle duży że pomysł by go nadmuchać i np. do wanny wsadzić w
celu dziurki namieżenia jest niewykonalny. Po za tym jak taką dzurkę zakleić
po ewentualnym namierzeniu ? Jeśli ktoś zna jakiś sposób to wdzięczny będę
za podzielnie się,

Pozdrawiam,
Marek

1. Data: 2003-01-31 15:07:02

Temat: Re: Dziurka w dmuchanym materacu
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zakleić
> po ewentualnym namierzeniu ? Jeśli ktoś zna jakiś sposób to wdzięczny będę

To moze napompowac go dymem i patrzec gdzie sie ulatnia?

Zaslav

1. Data: 2003-01-31 15:07:31

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Marek wrote:
> [...]
> Materac jest na tyle duży że pomysł by go nadmuchać i np. do wanny wsadzić w
> celu dziurki namieżenia jest niewykonalny.

Ale przecież całego nie musisz zanurzać, wystarczy na tyle na ile się da
krawędź i przesuwać po całym obwodzie. Oczywiście możesz mieć pecha i dziura
będzie gdzieś w centrum, wtedy proponuję poszukać jakiegoś basenu...
Do zalepiania kiedyś były takie specjalne łatki...

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-02-01 09:33:30

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:

> Mam taki śliczny, welurowy, dwuosobowy materac dmuchany w którym gdzieś
> jest, lecz nie wiadomo gdzie, mała dziurka przez którą powietrze ucieka.

Mozna sprobowac specyfika typu "kolo zapasowe w spreju" - Niewielkie
dziurki z powodzeniem zalepia.

1. Data: 2003-02-04 13:45:23

Od: "Cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem, juz od 3 lat, posiadaczem prawdopodobnie takiego samego materaca
i niestety wiele razy juz mialem ten problem. Dziura jest najprawdopodobniej
na spawie tych kolistych wglebien od strony weluru. Ja najczesciej klade
materac
na plasko i delikatnie rozlewam wode do wglebien. Potem mozesz ta wode jakos
odsaczyc. Jak zobaczysz babelki powietrza, to masz ja:))
powodzenia,
cholo

"Marek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
zakleić
> po ewentualnym namierzeniu ? Jeśli ktoś zna jakiś sposób to wdzięczny będę

Proszę o poradę w sprawie pralek INDESIT !!!
meble kuchenne
Grill na balkonie
[SPAM] Do wynajęcia, centrum Gdyni.
Mały odkurzacz do "doraźnego" sprzątania