Dziwny problem ze słuchem :(

1. Data: 2003-07-16 13:50:23

Temat: Dziwny problem ze słuchem :(
Od: <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od kiedy pamiętam mam problem ze słuchem jednak nie ze słyszeniem lecz wręcz
przeciwnie. Zawsze przeszkadzały mi głośne dźwięki. Wydaje mi się że mam zby
t dobry słuch. Denerwują mnie zwłaszcza takie dźwięki jak: autoalarmy, strza
ły petard, głośna muzyka oraz długotrwałe ciche dźwięki np. kapanie wody z k
ranu, tykanie zegarka itp.
Kiedy byłem mały nie było tak źle bo najwyżej miałem kłopoty ze zaśnięciem a
teraz (25 lat) jest coraz gorzej. Byłem nawet u psychiatry bo myślałam że co
s mam z "głową" ale psychiatra powiedział że ze mną pod tym względem jest O.
K.

Mam pytanie w związku z tym czy istnieje metoda na "obniżenie" słuchu ; może
operacja, czy ktoś o tym słyszał? Chciałbym też nawiązać kontakt z osobami k
tóre mają podobne problemy do mnie.

Kurcze! strasznie mi to przeszkadza i moim kolegą z akademika też - stale ic
h uciszam :) po woli wszyscy będą mieli mnie dość, musze cos z tym zrobić. T
eraz kiedy jest hałas stosuje takie stopery woskowe ale już mnie to meczy po
za tym nie wiem czy ciągłe ich używanie może spowodować jakieś zapalenie uch
a.

Pozdro
Grzechu

2. Data: 2003-07-17 04:31:24

Temat: Re: Dziwny problem ze słuchem :(
Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie w związku z tym czy istnieje metoda na "obniżenie" >słuchu ;
może operacja, czy ktoś o tym słyszał?
Chory jesteś chcesz się okaleczyć, może kup "stopery" i stosuj je: na noc, w
czasie nauki lub w chwilach zamyślenia.
JacekG.

3. Data: 2003-07-17 13:39:07

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

heavy-metal w sluchawki od walkmana dosc skutecznie psuje sluch.

4. Data: 2003-07-17 20:15:01

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JacekG." <j...@c...katowice.pl> napisał(a) tak:
> może operacja, czy ktoś o tym słyszał?
> Chory jesteś chcesz się okaleczyć, może kup "stopery" i stosuj je: na
> [...]

Nie w słuchu tkwi problem a we wrażliwości. Mnie denerwuje telwizja nawet
jak jest cicho.

Jerzy

Grzyb na rękach + soczewki kontaktowe
wymagania sanitarne co do oddziału rehabilitacji ambulatoryjnej i ruchowe
vessel Due
pytanie o sztuczne serce
Laser a zmiana wewnatrz jamy ustnej