E.coli. No to...

31. Data: 2011-06-05 12:17:29

Temat: Re: E.coli. No to...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 14:14:31 +0200, Piotrek napisał(a):

> Nie bluźnij, proszę ;-)

Oczywiste jest, że bluźnię w okolicznościach wyjątkowych - rozumiejąc wsio
razem jako "zakłady zbiorowego żywienia" 3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

32. Data: 2011-06-05 12:39:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 13:01, Veronika pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> I jaja.

Jaja były tydzień temu w tatarze :-)

Stalker

33. Data: 2011-06-05 12:41:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 12:59, Ikselka pisze:

> ...póki czas. Zobaczymy za parę dni, kiedy toto i u nas będzie.

Niecierpliwie czekam, aż Al-Kaida weźmie na siebie wszystkie zatrucia
salmonellą i pałeczką okrężnicy w Polsce :-)

Stalker, będzie na kogo zwalić...

34. Data: 2011-06-05 12:50:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 14:41:50 +0200, Stalker napisał(a):

> Niecierpliwie czekam, aż Al-Kaida weźmie na siebie wszystkie zatrucia
> salmonellą i pałeczką okrężnicy w Polsce :-)
>
> Stalker, będzie na kogo zwalić...

Dlaczego Al Kaida? - malo to innych napalonych?

35. Data: 2011-06-05 13:01:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 12:08, Ikselka pisze:

> ....przy czym ciekawe, czy zdeklarowani krytycy (moich) "teorii spiskowych"
> aby czynem dowieść mojej niesłuszności jedzą teraz ufnie i swobodnie
> sałatkę i inne surowizny 3-)

Sałata (z ogrodu), ogórki (z opisem "polskie", ale innych nie było:D),
pomidory, papryka, limonki (bez opisu)... i woda z kranu pita nagminnie
na ciepło i na zimno (z tymiż limonkami).

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

36. Data: 2011-06-05 13:02:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 12:50, Stalker pisze:

> na obiad mizeria, na kolację sałata z winegretem, po drodze
> sałatka owocowa...

O, właśnie, jeszcze kiwi i pomarańcza dla dziecka ;)

37. Data: 2011-06-05 13:03:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 14:41, Stalker pisze:

> Niecierpliwie czekam, aż Al-Kaida weźmie na siebie wszystkie zatrucia
> salmonellą i pałeczką okrężnicy w Polsce :-)
>
> Stalker, będzie na kogo zwalić...

I koniecznie gronkowca w rozmrożonych lodach z automatu :) I szynki
mieniące się wszystkimi kolorami tęczy.

38. Data: 2011-06-05 13:05:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 13:58, Fragile pisze:

> A co? Jakis wybuch byl? Opady radioaktywne, czy cus? ;)

Wybuch wulkanu i najwyższe notowane milisiwerty w Fukushimie, to Ty nie
wiesz?

39. Data: 2011-06-05 13:06:26

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 13:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Wczoraj - sałatka z hiszpańskich porów, pomidory z Hiszpanii non stop,
> ogórki mi się bowiem przejadly po prostu; dziś - ponadkilogramowy melon
> hiszpański MNIAM! wlaśnie kończę.

Aicha, dzisiaj masz wolne ;)

https://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/m
sg/4c8b04ef5da53125?hl=pl

40. Data: 2011-06-05 13:07:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 15:01:58 +0200, Aicha napisał(a):

> Sałata (z ogrodu), ogórki (z opisem "polskie", ale innych nie było:D),
> pomidory, papryka, limonki (bez opisu)... i woda z kranu pita nagminnie
> na ciepło i na zimno (z tymiż limonkami).

WODA Z KRANU we Wrocku??? - dobre sobie...
--

Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.