Edwardzie Robaku

31. Data: 2010-01-09 19:37:06

Temat: Re: Edwardzie Robaku
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Już? Wzięłaś odwet za kolegów, kochana?
> No dalej, wal śmiało!
> Poubliżaj mi jeszcze troszkę i wysil jeszcze na kilka peanów na cześć
> swoich dobrych znajomych, to poczujesz się jeszcze cudowniej ;-)

Tym się różnimy dziecino droga, że ja nie muszę na prawo i lewo kwasem pluć,
żeby sobie zrobić dobrze. Więc, ach jakże mię przykro, ale się nie doczekasz
ubliżek.

Qra

32. Data: 2010-01-09 20:28:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie w ten sposób tracisz rozmówców, a potem narzekasz
> na to, że nie ma z kim gadać

Po co mi rozmówcy, którzy nie rozmawiają, lecz projektują farmazony
personalne typu, że narzekam na coś co sobie uroili?
Gdzie ja qur dwa na coś narzekam anonimie bez podpisu? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

33. Data: 2010-01-09 20:39:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 09-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

wszędzie.
pa.

--

Wszystko się już dawno gdzieś wydarzyło,nowe wciąż wraca raz po raz.
Nie łudź się że gdzieś tam czegoś nie było,wszystko już prawie widział

34. Data: 2010-01-09 20:40:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Qrczak <q...@g...pl> tak oto plecie:

> Errata: Ikslę nieudolnie próbował naśladować Pimpek Robak.
>
> Qra

Z pełną świadomością zrobiłem ten kamuflaż z Ikselką by uświadomić
Redartowi, że literki na ekranie to nie człowiek - lecz informacja.
Z pełną świadomością pozostawiłem znaki rozpoznawcze, po których
łatwo było zidentyfikować autora - przecież nikt kto podszywa się
pod kogoś nie robi kopii tych postów na swoim blogu.
To był eksperymet udany.
A teraz wiedząc powyższe ogłoś, że Pimpek Robak nieudolnie
próbował kogoś naśladować, co oczywiście będzie niezgodne
z faktami: nie próbowałem naśladować, ale udawałem, że próbuję.
kpw? :-)
Gdybym próbował kogoś naśladować, to w życiu byś o tym nie
wiedziała, kto pod kogo się podszywa - tak samo jak moderatorzy
nie wiedzieli, że przepuszając moje podszywki - przepuszają
znienawidzonego Robaka. :-)
pozdro,
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

35. Data: 2010-01-09 20:51:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszędzie.
> pa.

Przyznaj więc, że strach Cię obleciał na samą myśł, że::
1. miałbyś napisać coś sensownego co ma cechy naukowości
2. podpisać to własnym imieniem i nazwiskiem
3. nie wyciąć nazwiska spod cytowanych fragmentów przedposta
To się nie mieści w pale - prawda? :-)
A jednak takie mogłoby być pl.SCI* gdyby komuś nie zależało
aby takie właśnie nie było.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

36. Data: 2010-01-09 21:48:20

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Tym się różnimy dziecino droga, że ja nie muszę na prawo i lewo kwasem
> pluć, żeby sobie zrobić dobrze. Więc, ach jakże mię przykro, ale się nie

A ja Ci nabluzgam: Qrka wodna:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

37. Data: 2010-01-09 21:50:40

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> personalne typu, że narzekam na coś co sobie uroili?
> Gdzie ja qur dwa na coś narzekam anonimie bez podpisu? :)

Odnoszę wrażenie, że przeszedłes do głębokiej defensywy i zamieniłeś się w
oblężoną twierdzę. Czy potrafisz z tego wyjść żeby zobaczyć, że tak
naprawdę- to sam się w tej twierdzy zamknąłeś?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

38. Data: 2010-01-09 22:15:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

twierdzę. Czy
> potrafisz z tego wyjść żeby zobaczyć, że tak naprawdę- to sam się w tej twierdzy

Zamknąłeś się w twierdzy personalnych urojeń - to prawda.
A gdzie treść? Czy oprócz konfabulacji na temat ludzi - nic już
nie postrzegasz?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

39. Data: 2010-01-10 00:15:48

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zamknąłeś się w twierdzy personalnych urojeń - to prawda.
> A gdzie treść? Czy oprócz konfabulacji na temat ludzi - nic już

Ależ postrzegam. Czy to rzeczywiście tylko kofabulacje na temat osoby
podpisującej się tu jako Robakks, czy też odzwierciedlenie rzeczywistości-
tego nie wiem na 100%. Sądząc jednak z tego, co piszesz- nie tylko do mnie-
takie jednak odnoszę wrażenie. A jak to jest w Twojej opinii?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

40. Data: 2010-01-10 08:17:22

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

jednak z tego, co
> piszesz- nie tylko do mnie- takie jednak odnoszę wrażenie. A jak to jest w Twojej

Osoba podpisująca się tu jako Robakks i przemiennie Edward
Robak* z Nowej Huty - ma te dane -Edward Robak- wpisane w
dokumencie tożsamości.
Czy na podstawie konkretu, że Edward Robak to moje prawdziwe
dane osobowe potrafisz wysnuć jakąś personalną insynuajcję typu:
"przeszedłes do głębokiej defensywy i zamieniłeś się w oblężoną twierdzę. Czy
potrafisz z tego wyjść
żeby zobaczyć, że tak naprawdę-
to sam się w tej twierdzy zamknąłeś?" /Chiron/
Ciebie anonimie nie stać na szczerość i uczciwość dlatego
ukrywasz się za anonimowością, a wszelkie przejawy czyjejś
otwartości próbujesz niszczyć wymyślając urojone teorie o
zamknięciu w oblężonych twierdzach.
To Ty zamknąłeś siebie wraz z nazwiskiem w oblężonej twierdzy,
tylko sam nie wiesz czego się boisz. Prawda?
Boisz się przedstawić jak człowiek z imienia i nazwiska, bo wstydzisz
się tego co wypisujesz na SCI. Zgadza się?
Boisz się prawdy zagrzebany w świecie urojeń i theori. Tak?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
Tylko u nas żuras w dżezi technogłąbkach i stella plastik pólporno w teleturniejach, jest grzechem ;D
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
NI CHUJA !!!
miłość do siebie może zabić..