Eksperyment mój dzisiejszy

21. Data: 2007-11-04 12:24:42

Temat: Re: Eksperyment mój dzisiejszy
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> Aniu, to kwestia kodowania. Jestem pewna, że wiele osób prawidłowo
> rozkodowało i uśmiechnęło się do tej "łeptowiny", a takimi ponurakami,
> jak ja nie należy w Internecie się przejmować.

Zwłaszcza kiedy jednorazowo "przepełzną" do innej grupy - oj, pamiętam
Ci ja ;-P

--
XL wiosenna

22. Data: 2007-11-04 12:24:48

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://bajarka.fotolog.pl/

23. Data: 2007-11-04 12:26:13

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gruby pisze:

> taka w wystroju socreal i z kałachami na ścianach?
> w tle rosyjsak muzyka ludowa i chór Aleksandrowa...:-))

Dokładnie ta sama :D
Bardzo mi się spodobała, po pierwsze dlatego, że można tam całkiem
przyzwoicie zjeść za rozsądne pieniądze, a po drugie lubię, jak po
lokalu widać, że ktoś miał pomysł tworząc go, bo niestety nie o
wszystkich tego typu przybytkach da się tak powiedzieć.
A tu: http://reklama.gu.ma/ żywa reklama tegoż lokalu :-D
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

24. Data: 2007-11-04 12:37:32

Od: "gruby" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Nov 2007 13:26:13 +0100, @nn napisał(a):

> [...]
> widać, że ktoś miał pomysł tworząc go, bo niestety nie o wszystkich tego

Hie, hie... też sobie zrobiliśmy fotke z tym Oficerem..:-))
a u mnie zapunktowali jeszcze jednym: wpuscili nas z psinką..:-))
Porcje konkretne i smaczne, za , faktycznie, niewygórowaną opłatą.

Gruby

--
Gruby

żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce

25. Data: 2007-11-04 12:52:31

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:
> Aniu, to kwestia kodowania. Jestem pewna, że wiele osób prawidłowo
> rozkodowało i uśmiechnęło się do tej "łeptowiny", a takimi ponurakami,
> jak ja nie należy w Internecie się przejmować.

Spoko, nie ma sprawy - ja naprawdę jestem w stanie pojąć, że nie
wszystkim musi chińczyk z Ani Mru Mru podobać, poza tym myślę, że wcale
nie jesteś takim ponurakiem, na jakiego wyglądasz :P
Opiniami w internecie sie specjalnie nie przejmuję, ale skoro Władysław
potrzebował wyjaśnienia, to mu go udzieliłam.
Ania (kontynuująca dziś wyżerkę rosołowo - pierożkową)

26. Data: 2007-11-04 13:00:25

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn pisze:

> Spoko, nie ma sprawy - ja naprawdę jestem w stanie pojąć, że nie
> wszystkim musi chińczyk z Ani Mru Mru podobać, poza tym myślę, że wcale
> nie jesteś takim ponurakiem, na jakiego wyglądasz :P

NTG! :-D

> Opiniami w internecie sie specjalnie nie przejmuję, ale skoro Władysław
> potrzebował wyjaśnienia, to mu go udzieliłam.
> Ania (kontynuująca dziś wyżerkę rosołowo - pierożkową)

chyba też zrobię te pielmieni.
--
BBjk

27. Data: 2007-11-04 13:37:20

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski pisze:

> A pietruszka? Pietruszka musi odejść. :P A selera naciowego używam, te bulwy są
> nieestetyczne.

Hmmm... z pietruszki używam ostatnio tylko natkę, a i to coraz
rzadziej, bo mi dziecię każe później wyławiać to "zielone".
To chyba zaraza jakaś tego nie zje, tamtego nie zje...
Seler naciowy i owszem, ale wyjadam właśnie ten, który Tobie wydaje się
nieestetyczny
- kwestia gustu, zresztą wcale nie musi być estetyczny, bo i tak znika
przed podaniem dania na stół :-D
W sumie to oba znikają, bo po chwili zastanowienia stwierdzam, że
naciowy pogotowany w takim rosole też za ideał piękna raczej uchodzić
nie może.

> Czy to jeszcze jest rosół?
Mnie pytasz? Może Władysława spytaj...
Ja pojęcia nie mam, zresztą nie przywiązuję aż takiej wagi do definicji,
i nie zamierzam od dziś pisać, że jest to rosół w/g mnie, czy zupa
rosołopodobna ;)
Ja nadal uważam, że robię bigos mimo, że są tacy, którzy próbowali mnie
przekonać, że to co ja robię bigosem nie jest, bo nie spełnia jednego
czy dwóch punktów w ich definicji bigosu :-D
Ania

28. Data: 2007-11-04 13:59:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
> pierwszego w tym wątku posta, wydawało mi się że będzie zabawnie z
> łeptowiną, jak się okazuje miałam rację - wydawało mi się ;)

Nie przejmuj się - to była dobra zagadka - brawo!!!

29. Data: 2007-11-04 21:37:30

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pierwszego w tym wątku posta, wydawało mi się że będzie zabawnie z
> łeptowiną, jak się okazuje miałam rację - wydawało mi się ;)

A nie przejmuj się... ludzie dzielą się na sprawnych i sprawnych inaczej, co
im wszystko przeszkadza, a to wyraz nie taki, a to zrobnienie...

Pozdrawiam serdecznie
Paweł

30. Data: 2007-11-04 23:55:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Nov 2007 22:37:30 +0100, "bazyli4" <b...@v...pl>
wrote:

> [...]
>
>A nie przejmuj się... ludzie dzielą się na sprawnych i sprawnych inaczej, co
>im wszystko przeszkadza, a to wyraz nie taki, a to zrobnienie...

Za niepotrzebne zdrobnienia bije linijka po rekach!, a jak w
jednym zdaniu sa same wrecz zdrobnienia to gwozdzie w te linijke
wbijam i potem bije!!!!
miesko, zupka, obiadek, maselko....juz gwozdzie same do linijki
leca.

nietolerancyjny trys
K.T. - starannie opakowana

Jaki ekspres do kawy wybrac?
Apologizacja
łosoś
Tarka do warzyw ?
kruchosc miesa gulaszowego - od czego zalezy