Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?

Data: 2010-12-13 21:09:19
Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:30:16 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

> Poczytalem i w koncu zamowilem Philipsa Senseo Latte.
> Kawy do niego sa w cenie od 35gr do ok 1 zł za kapsulke (zalezy od
> kawy). Mleko wlewa sie naturalne, swieze, a nie jak w Krupsie mleko w
> proszku z kapsulki.

Naturalne i świeże mleko UHT "biała woda"? ;)

Senseo nieco tańsze w eksploatacji (to są pady, a nie kapsułki!), ale kawy
z mlekiem bardziej upierdliwe w przygotowaniu (i późniejszym czyszczeniu
wszystkiego).

> Na poczatek wzialem dwa rodzej kawy Douewe Egbert - Regular i Mocce.
> Pozniej bedzie sie sukcesywnie inne probowac :)

Ja mam w tej chwili w szafce 12 różnych kaw i napojów. :)
(DG może służyć nie tylko do kawy)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl