Re: Ekspres do kawy

Data: 2011-11-09 20:14:37
Temat: Re: Ekspres do kawy
Od: s_13 <s...@i...pl>

> Kup Nespresso (psie pieniądze), nie żartuję, mam w domu kilka ekspresów,
> włącznie z full-automatem, i kawa z malutkiego Nespresso jest najlepsza

ja mam automat saeco, najprostszy Odea Go, od kilku lat bezawaryjnie,
ale kluczem jest dobra kawa... po wielu testach najlepsza okazała się
Tchibo, ale nie ta z marketu, tylko Sicilian Espresso ze sklepu
firmowego, cena tej kawy też rewelacyjna, jakieś 29 PLN/500g i co
któraś paczka gratis... bije w smaku różne lavazze i takie tam...
w zasadzie gdybym teraz kupował, to z uwagi na wybór kawy wziąłbym
ekspres na kapsułki Tchibo Cafissimo, smak ten sam, a łatwość
przyrządzania rewelacyjna, kapsułka kosztuje około złotówki, a jak
zbierasz punkty, to jeszcze taniej...
ja się rozleniwiłem i nawet do wlania wody i nasypania ziaren do
automatu trzeba mnie gonić... o fusach i czyszczeniu nie wspomnę... a
z kapsułkami problem odpada...

pozdrawiam
s_13