Re: Electro w sprawie Monstera

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
Date: Fri, 20 Sep 2013 23:27:03 +0200

"Waldek Godel" pm50759hkssx$....@l...institute.com

> Skarbem mogą być rzeczowe informacje normalnego usera. To jest troll i
> mitoman który już nie raz opowiadał - jak to troll - niestworzone historie.
> Wartość tego jest zerowa albo ujemna - dezinformacja jest gorsza od braku
> informacji.

Zamiast pierdolić bez sensu jak potłuczony, znajdź w moich postach
nieprawdziwą informację, której bezzwłocznie nie skorygowałem. Znajdź
potwierdzenie słów o mitomanie, trollu, pisaniu niestworzonych historii,
dezinformacji itd.

Trollem nazwał mnę przygłup Michał Kawecki, przepisując brednie z Wikipedii.
Przygłup ów o dyskach nie wiedział prawie nic, a uważał siebie za eksperta. :)
Popełniał błędy kardynalne:

() nie znał pojęcia MTBF i bredził zupełnie bez sensu na ten temat
(tu ukazał swoją pustkę :) rozciągającą się ;) bardzo daleko)

() nie wiedział, że NTFS ma tylko jedną MFT (i tylko szczątkową
jej kopię, nie zaś pełną kopię tablicy, jak ma FAT)

() nie znał polecanego przez siebie programu 'TestDisk'
(problem z PhotoRec)

() uważał, że pakietowy zapis dotyczy dysków twardych
(napisał o ATAPI w kontekście HDD)

Słowem -- pierdolił. Albo -- pierdolił bez sensu.

Ty też pierdolisz bez sensu. :) Może nie jako ekspert
(jak Michał Kawecki czy wielebny Franciszek Longchamps
de Berier -- obaj eksperci :) wiedzę swą czerpali ,,na
gorąco'' z netu, być może z Twoich wypocin) ale jednak
bez sensu.

Poza inwektywami czy oszczerstwami nie umiesz niczego ,,wyprodukować''?

-=-

Electro oczywiście przysłał mi kolejny m@il ze
spamem i oczywiście nie przysłał mi bonu wakacyjnego.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'