Elektroniczna książka kucharska

1. Data: 2011-12-07 21:41:24

Temat: Elektroniczna książka kucharska
Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamówiłem sobie Kindle na mikołaja ;)

Wymyśliłem, że od parady możnaby mu wgrać jakąś książkę kucharską, taką
choćby z podstawowymi rzeczami, w razie gdyby zaszła potrzeba na internetu
nie było w okolicy...

Ja ogółem słabo gotuję, znaczy pojedyncze rzeczy umiem z przepisu, ale tak
sam z siebie nie wiem ile np. ziemniaki gotować czy inne takie ;) więc
dobrze gdyby książka była "dla odpornych", ale jakaś zwykła też da radę.

Fajnie gdyby była darmowa, ale parę zł też mogę dać, jeśli warte.
Podrzućcie jakie linki, proszę :)

BTW, czytał ktoś "Gotowanie dla geeków"? Tytuł strasznie pociągający...
(choć wydana chyba tylko na papierze).

--
Kapsel
http://kapselek.net

2. Data: 2011-12-07 22:17:00

Temat: Re: Elektroniczna książka kucharska
Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kapsel" <k...@o...pl> wrote in message
> BTW, czytał ktoś "Gotowanie dla geeków"?

LOL
ale nie chodzi o to, że geek nie zajmuje się prozą życia jak żywienie i
trzeba go dokarmiać lub karmić (gotować dla niego( - "Gotowanie dla geeków")
żeby przeżył (jeśli smycz od komputera nie sięga do lodówki)?

3. Data: 2011-12-07 22:29:10

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-07 22:41, Kapsel pisze:

> [...]
> Podrzućcie jakie linki, proszę :)
>

> BTW, czytał ktoś "Gotowanie dla geeków"? Tytuł strasznie pociągający...

Dla mnie Kindle to prawdziwa bomba, możesz wgrać przecież nawet swoje
"zachomikowane/nazbierane" przepisy w formie pliku pdf/doc.

Jeżeli będziesz miał na dniach to zainteresuj się szybko linkiem
http://swiatczytnikow.pl/darmocha-z-kindle-store-naj
azd-ksiazek-kucharskich/
Zresztą cały blog jest znakomity - masa baaardzo pożytecznych
informacji, ale może już na niego trafiłeś.
Witek

4. Data: 2011-12-08 09:31:02

Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 07 Dec 2011 23:29:10 +0100, witek napisał(a):

> [...]
azd-ksiazek-kucharskich/
> Zresztą cały blog jest znakomity - masa baaardzo pożytecznych
> informacji, ale może już na niego trafiłeś.

Mam nadzieję, że moje kindle dotrze dziś, a bloga przeglądałem nie dalej
jak wczoraj wieczorem :)
Ten tekst z linka jednak jakoś magicznie pominąłem, może wtedy jeszcze na
to nie wpadłem żeby przepisy trzymać w kindlu...

--
Kapsel
http://kapselek.net

5. Data: 2011-12-08 09:48:30

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-08 10:31, Kapsel pisze:

> [...]
> Ten tekst z linka jednak jakoś magicznie pominąłem, może wtedy jeszcze na
> to nie wpadłem żeby przepisy trzymać w kindlu...

A, że tak spytam nie w temacie grupy, skąd będziesz ściągał książki?
Z tego co widzę można kupić wersję elektroniczne, ale niewiele taniej
niż tradycyjne papierowe. Masz jakąś stronę z której można za darmo lub
naprawdę niedrogo ściągać e-booki i do tego jeszcze, żeby miała dużą
bazę tytułów?

Pozdrawiam,
MW

6. Data: 2011-12-08 10:08:58

Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 08 Dec 2011 10:48:30 +0100, wolim napisał(a):

> [...]
> niż tradycyjne papierowe. Masz jakąś stronę z której można za darmo lub
> naprawdę niedrogo ściągać e-booki i do tego jeszcze, żeby miała dużą

Prawdę mówiąc, to mam trochę tytułów zdobytych "alternatywnymi" drogami +
trochę publikacji i darmowych magazynów branżowych do ogarnięcia.

Generalnie sporo książek można zdobyć (tutaj ukłony w stronę mr Jonesa,
który mi na mailu Mikołajki właśnie robi :) tylko kwestia jak do tego
podchodzisz (sam, o ile widzę sens i normalną cenę, chcę płacić autorom).
Inna rzecz, że mam np. taki "Lód" Dukaja, którego wożenie do pracy
autobusem jest "nieco kłopotliwe" a już wyjęcie i próba czytania skazuje na
ogólne zainteresowanie (to chyba najgrubsza książka na świecie jest :D).
Znalazłem więc Lód w e-formacie i zamierzam książkę dokończyć tą drogą, bo
tak mi będzie zwyczajnie wygodniej :)

Amazon tez robi promocje i czasowo co chwilę jakieś pozycje za free daje.
Wszystko się da, ale no, to nie tematy na grupę kuchenną może ;)

--
Kapsel
http://kapselek.net

7. Data: 2011-12-08 11:30:19

Temat: [ot] Re: Elektroniczna książka kucharska
Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-08 11:08, Kapsel pisze:
> [...]

Obecna tendencja to jakieś 30% niższe ceny, niestety w Polsce rynek
e-booków jest jeszcze w powijakach.

Masz jakąś stronę z której można za darmo lub
Nie narażając się "na ściąganie z półek", masz do dyspozycji kilka
niezłych stron takich jak:
http://www.wolnelektury.pl/katalog/
http://worldebookfair.org/
http://www.gutenberg.org/
Są też wydawnictwa typu wprost czy polityka, publikujące cyfrowo z
opóźnieniem w stosunku do wersji papierowej.
> [...]

> Znalazłem więc Lód w e-formacie i zamierzam książkę dokończyć tą drogą, bo
Ooo, a myślałem że nikt tego nie czyta ;-),
przy okazji na kindly zdecydowanie wygodniej!!!
Witek

8. Data: 2011-12-08 20:32:11

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kapsel" <k...@o...pl> wrote in message
> BTW, czytał ktoś "Gotowanie dla geeków"? Tytuł strasznie pociągający...

to też ma w tej kategorii pociągający tytuł
http://www.cookingforengineers.com/ :)
patrz dowolny przepis 0-
http://www.cookingforengineers.com/recipe/20/Grilled
-Pork-Chops - masz
diagram Gantta, normalnie jak dla czło,.... geeka :]

Zaczynamy święta
czemu
Przygotowanie do wędzenie - czy można mrozić?
papryczka pepperoni
cappucino