Re: Elektryka - usterka

From: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Elektryka - usterka
Date: Sat, 7 Jan 2006 22:45:57 +0100

Dnia Fri, 6 Jan 2006 15:21:34 +0100, Jan napisał(a):

> Jakie moga byc przyczyny czestego "migotania/przygaszania" zapalonych
> zarowek ? Wszystkich na raz ? Zdarza sie to przy braku wlaczonych innych
> odbiornikow energii elektrycznej (bo rozumiem, ze jesli akurat wlacza sie
> terma, to spadek napiecia moze spowodowac taki efekt). Instalacja jest 3
> fazowa.

Wygląda jakby gdzieś ci iskrzyło. Lepiej zajmij się
tym jak najszybciej.
U mnie kiedyś migała czasem w pokoju lampka stołowa,
wyłączał się telewizor i nie wiązaliśmy tych faktów
ze sobą dopóki nie dotknąłem wtyczki lodówki
w sąsiadującej kuchni - była gorąca. Wtyczka tak się
przyspawała do gniazdka, że dała się wyjąć dopiero
z całymi flakami gniazda z puszki. Cóż - tak się
budowało w latach 70ych - aluminiowe druty skręcane
ze sobą kombinerkami w gniazdkach i przez ścianę
przechodzące do następnego pokoju i następnego
gniazdka, potem po podłodze na przełaj do gniazdka na
przeciwnej ścianie itd.

Miroo