Ender

271. Data: 2010-03-02 07:32:43

Temat: Re: Ender
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale jedna niebieska to go polubiła od pierwszego wejrzenia. Nie mówiąc już
> o tych dmuchawcach - te to go dopiero polubiły!

I dlatego, że go polubiła, to nakrzyczała na niego i zostawiła go buldożerom
na pożarcie. Na całe szczęście w porę się teściowa zjawiła.

Qra

272. Data: 2010-03-02 07:33:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Boję się spytać, o ile niżej:-)

O chwilę.

Qra

273. Data: 2010-03-02 07:37:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> O, podoba mi się:-)

U mnie w domu wystarcza dla wszystkich. Nie trzeba sobie wyjadać.

Qra

274. Data: 2010-03-02 07:42:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Uhm, mówienie za siebie i za Vilar - w kupie lepiej sie podchodzi :-)

Dokładnie! HOWGH! :-D

Stalker

275. Data: 2010-03-02 08:30:06

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl pisze:
> Kicz to opatrzenie się i sztampowe powielanie jakiegoś, czasem dobrego
> dzieła.

Nie tyle dzieła, ile motywów i obrazowania. Obrazek podlinkowany w
zachwycie przez XL typowym przykładem, łącznie z anturażem.

> Oleodruk i inne techniki też były sztuką, sztuką pod strzechy.
> Moda skończyła się i nabrały walorów kiczu.

To nie jest ani takie proste, ani takie jednoznaczne.
Tu ściąga dla chętnych, tomy napisano o estetyce kiczu, a tematyka
trywialności w sztuce jest bardzo ciekawa i nasuwa wiele pytań.
http://www.forumakad.pl/archiwum/2004/04/29-esej-kil
ka_slow_o_sztuce.htm
--
B.

276. Data: 2010-03-02 08:48:54

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> już o tych dmuchawcach - te to go dopiero polubiły!
Zmodyfikowane stułbie pospolite.

277. Data: 2010-03-02 09:12:03

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wisława Szymborska ur. się w 1923, a pisała to w r. 1950, miała 27.
> Tak wtedy widziała świat, może i wierzyła w to, co pisała, może to nie
> było koniunkturalne, nie wiem. Nie mnie oceniać.

Ostatnio był progrm o niej w TV(N?), mówiła o tych wierszach,
o swoich młodzieńczych motywach.
Jednocznacznie oceniała tę twórczość jako będącą wynikiem
zewnętrznej manipulacji - ale przede wszystkim, jak to Szymborska
- podkreślała, że była w tym, co robiła absolutna szczerość, nie mogła
wtedy pisać inaczej - i ten paradoks jest warty zadumy.

278. Data: 2010-03-02 09:15:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zmodyfikowane stułbie pospolite.

W dodatku zapewne napromieniowane.

Qra

279. Data: 2010-03-02 09:22:45

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ona i dziś ma podobne pomysły- szturmówka w łapę, i tępić tego kułaka,
> podpalać kościoły i budować fundament pod nowego człowieka, którego
> potrzeby będa zredukowane do żarcia i wydalania.

he, he, kościelni oczywiście pamiętają co miał chrystus na temat
ukamienowania do
powiedzenia - ale na lewicowców zawsze worek specjalnych kamieni przy sobie
noszą.
I jak tylko ktoś nie po drodze z kościelnymi (bo, jak Szymborska - a to się
z Woody Alenem dogada, który żyd jest, a to się dogada z Jane Goodall, która
kocha szympansy jak ludzi) - to z lewicowego kamyka zasłużenie oberwie. A co
!
Dla dobra ludzkości.

280. Data: 2010-03-02 09:57:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tiny.pl/hgqz1
> Tak, oczywiście, to dla niektórych pań istny koszmar :>
>
> --
>
> Ikselka.

Ixi, z tobą to czasami jak z dzieckiem, tak się zapędzasz w tych
prowokacyjkach.
Kobieto (apeluję), masz swoje lata (to nie wytykanie, ale docenienie
dojrzałości), dzieci wychowałaś, rzuć czasem rozsądniejszym okiem na
rzeczywistość.

Obrazek śliczny.
Ale przecież nie 24/7 (24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu)
Przytulanie, miętolenie, wspólne bycie bliskie (i dalsze) to śliczności,
ale...ale!
Zęby czasami trzeba umyć (chociażby) i inne końcówki.
Z ludźmi pogadać (np. na psp)
Zakupy zrobić, umyć podłogę w kuchni, wciągnąć śniadanie, utyrać się do
ciężkiej nocy, na rowerze pojeździć, buty sobie kupić, z Bogiem pogadać,
zagapić się bezmyślnie, pójść na basen, powyciągać skrzypiące stawy na
jodze, pójść na koncert, do kina, spotkać się ze znajomymi, kawkę wypić na
mieście, poczytać, pomyśleć, pożyć!!!!

MK

Jadłeś - nie jedź !
Izie