Energia- prośba

211. Data: 2012-05-17 16:03:49

Temat: Re: Energia- prośba
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 May 2012 08:54:26 -0700 (PDT), nieśmiały napisał(a):

> Ty to potrafisz się skompromitować.

Głupiś i masz wszy. Podaj mnie do sądu :->

212. Data: 2012-05-17 16:10:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> IMO- każda społeczność ma też rolę socjalizującą. Czy tego chce- czy nie-
> zawsze wychowuje. Tyle, że nieraz patologicznie.
właśnie, dobrego przykładu nam nie dajesz

kiwiko

213. Data: 2012-05-17 19:49:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-17 14:07, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale to po zmianie dopiero.

I jak tam po zmianie? Wesoło?

Ewa

214. Data: 2012-05-17 20:09:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-17 21:49, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> I jak tam po zmianie? Wesoło?

Nie wiem, bo mię z gazety mocno wymiętej wymiętło

qr.a
--
ale wkouo jest wesouo

215. Data: 2012-05-17 20:13:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-17 15:47, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

O szit. Ja mam.

qr.a
--
no(r)malna

216. Data: 2012-05-17 21:40:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 May 2012 15:08:48 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
ia. Przecież

> Co to jest plebs?
> 3333-)

Chyba się nie doczekam... 333-)

217. Data: 2012-05-18 07:45:05

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>O szit. Ja mam.

Jak grasz z przyjaciółmi w Quake?

pzdr
olo

218. Data: 2012-05-18 21:27:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jp13df$3if$1@node2.news.atman.pl...

ia. Przecież

> W takim samym stopniu jak i kazda inna nacja

> Ech, groch mi sie skonczyl.

Ugotuj fasolową, skoro rzucasz tym cennym ziarnem w próżnię.

--

Paulinka - próżniowo zpakowana

219. Data: 2012-05-18 21:30:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zapomniałaś, że kocham globka :->

33333-) sorry kij ci się w d. wczepił.

> Natomiast nigdy nie pisałam, ze np. LUBIĘ L. 33333-)

Podobna mentalność, więc się nie krempuj.

--

Paulinka

220. Data: 2012-05-18 21:31:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Moge powiedzieć szczerze: lubię wszystkich tutaj OPRÓCZ Ghosta, globka,
> iwonKi, kiwiko.
> A to ponieważ-mianowicie:
> Ghosta i iwonKi nie znoszę, kiwiko mi zwisa, do L. i Chirona mam stosunek
> wybitnie pozytywny z tylko mnie wiadomych względów i wolno mi, a globka
> kocham jak Irlandię 333333333-)

Szkoda, że o Tobie raczej trudno to samo napisać.

--

Paulinka

Czy glob jest jasnowidzem?
zainteresowania