Re: Ephedra

11. Data: 2006-12-14 12:44:36

Temat: Re: Ephedra
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 14 Dec 2006 13:40:28 +0100, na pl.rec.ogrody, Krystyna Chiger
napisał(a):

> Sadysta...

Ja? Przecie nikomu lubczyku nie zadaję:)

> W dodatku nie wiem czy szybciej, każdy zdrowy na umyśle facet
> raczej by zaprotestował, a zupę zje dobrowolnie i z zachwytem.

Teoretycznie - chyba tak.
Jak w praktyce - trzeba sprawdzić.
:)

Pozdrawiam
piotrs

12. Data: 2006-12-14 20:12:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 10:27:03 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> lubczyk w zupie działa

I w pierogach z mięsem też:)Szczególnie na panów:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-12-15 09:40:54

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> I w pierogach z mięsem też:)Szczególnie na panów:)

Samo zrobienie pierogów działa :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2006-12-15 09:52:50

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger"

> I w pierogach z mięsem też:)Szczególnie na panów:)

Samo zrobienie pierogów działa :)

dokładnie tak pomyślalam po przeczytaniu tego poprzedniego posta :)

--
ewa

Re: Aktywne Słońce?
Re: Ephedra
zapowiedzieli śnieg, zapowiedzieli śnieg!!!
Re: Ephedra
Re: Ephedra