_Eva_ internet i emocje

1. Data: 2003-04-01 03:07:44

Temat: _Eva_ internet i emocje
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozwolę sobie zacytować przepiękny post Evy TM
skierowany do Magdy, który dzisiaj szczególnie biorę sobie do serca;
subiektywnie nominuję go do ciacha i postu roku:
[...]
[...]

1. Data: 2003-04-01 09:56:15

Temat: Re: _Eva_ internet i emocje
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> pozwolę sobie zacytować przepiękny post Evy TM
> skierowany do Magdy, który dzisiaj szczególnie biorę sobie do serca;
> subiektywnie nominuję go do ciacha i postu roku:
> [...]

Maniuś..
iTy? :))
No coś Ty..
Ech..

Ciumkam! :))
E.

1. Data: 2003-04-05 08:40:14

Od: Marsel <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania:
> pozwolę sobie zacytować przepiękny post Evy TM
<...>

ale sie tu swinstwa wyprawiaja..

--
Marsel

1. Data: 2003-05-24 16:33:39

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-04-01 użytkownik mania napisał :

> [...]
> skierowany do Magdy, który dzisiaj szczególnie biorę sobie do serca;
> subiektywnie nominuję go do ciacha i postu roku:

Eh szkoda ze tego nie przeczytalem przed pierwszym popelnionym postem.
:) Moze i All ma troszke racji.
Pozdrawiam.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-24 17:07:24

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania <m...@a...pl> napisał(a):

> pozwolę sobie zacytować przepiękny post Evy TM
> skierowany do Magdy, który dzisiaj szczególnie biorę sobie do serca;
> subiektywnie nominuję go do ciacha i postu roku:
> [...]

Historia zatoczyła kolejne koło...
upłynął czas...
All o którym tu napisano na pewno nie jest tym samym All'em...

al(l)e czy sieć dobroczynna psp każdego zmienia i ulepsza?

jak to sprawdzić? :o)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
k... mać?

1. Data: 2003-05-24 23:08:23

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał w wiadomości

Dopiero teraz to widzę, Pawełku ;))..

> [...]

MagdaN, do której kierowałam ten post, na razie zamilkła..
Mam nadzieję, że wszystko u niej dobrze.

> Eh szkoda ze tego nie przeczytalem przed pierwszym popelnionym postem.
> :) Moze i All ma troszke racji.

:))
No widzisz..
Warto trochę pobuszować po archiwum na początku?
Ale powiem Ci, że kiedy ja tu "wpadłam", też było ciekawie! ;)..
I też nie zgadzałam się z Allem, no przynajmniej nie do końca.
Być może moim "ojcem" z zaświatów był St.Staszic... ;)
Każdy z nas tutaj czegoś się uczy.

E.

1. Data: 2003-05-25 07:13:50

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-24 użytkownik ksRobak napisał :

> Historia zatoczyła kolejne koło...
> upłynął czas...
> All o którym tu napisano na pewno nie jest tym samym All'em...

Prze ksiendza chichot historii?
> al(l)e czy sieć dobroczynna psp każdego zmienia i ulepsza?
>
> jak to sprawdzić? :o)
No jak to jak analiza jkosciowa i ilosciowa postow moze wywiady
usystematyzowane z piszacymi i takie tam. Kazda terapie da sie ocenic :)

> "błazen królewski"
> :-)
> ksRobak
>
> --
> k... mać?
Cos sie ksiedzu pokrzywilo? :)
Pozdrawiam.
A ten numer z 18 cokolwiek i ktokolwiek to zrobil to nie bylo mile.

1. Data: 2003-05-25 11:32:22

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał(a):

> Cos sie ksiedzu pokrzywilo? :)
> Pozdrawiam.
> A ten numer z 18 cokolwiek i ktokolwiek to zrobil to nie bylo mile.
>
> www.fotozielsko.prv.pl
>
> Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

właśnie Kolego! ;)
jak byś się czuł, gdyby to Ciebie nazwano "złodziejem" nie mając żadnych
ani dowodów ani poszlak, jedynie "głupkowate domysły"?

cieszył byś się, gdybym ja, idąc za przykładem "stada" również twierdił,
że jesteś złodziejem?
chciał byś być obiektem takiego doświadczenia (na ludziach)?
(w takich gierkach odsłaniają się w całej krasie mechanizmy ludzkich
(czyt: "szympansich") - zachowań) ;)))

PS. Twoja "stopka" jest Twoim celem!!!
masz wzniosłe cele :)))))

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-25 17:22:01

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Psze ksiedza prosze mnie w to nie mieszac. Podzielam zdanie Tomasza, ze
sprawie raczej taka dyskusja zaszkodzila, i nalezalo dowody pozbierac.
Glownie z tego powodu ze jest to czyn zabroniony. I liczenie
prawdopodobienstwa nie jest dowodem. Fakt ze to dosc dziwne, taka
zbierznosc w czasie, ale ta zbierznosc powinna byc powodem do zebrania
dowodow. I jak dla mnie jest to koniec dyskusji.
Jezeli ksiadz ma nieczyste sumienie to ksiedza sprawa jak nie to bym
sie tym nie przejmowal.
Pozdrawiam.
zielsko
--
zielsko (niedojrzale)

1. Data: 2003-05-25 17:52:01

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dowodow. I jak dla mnie jest to koniec dyskusji.
> Jezeli ksiadz ma nieczyste sumienie to ksiedza sprawa jak nie to bym

bardzo ładnie :) nawiązujesz Kolego do nieczystego sumienia (moralność)

Jest A który publicznie oskarża B
jako powód podaje 18 znaków podkreślenia tekstu które podpiera twierdzeniem
jako mało prawdopodobne statystycznie
Grupowicze uznają tą poszlakę, ale nikomu się nie chce spytać prawdziwego
matematyka
a więc policz:
+
++
+++
++++
+++++
++++++
+++++++
++++++++
+++++++++
++++++++++
+++++++++++ itd
ile jest możliwych podkreśleń?
w portalu Gazeta.pl jest 78

kiedy B będzie miał wyrzuty sumienia?
został przez A pomówiony
Grupowicze uznali go winnym napisania 18 plusów
nie szuka wsparcia, nie broni się...

dlaczego?
bo to olewa (hihihi)

czy A ma wyrzuty sumienia?
wisi mi to (hehehe)

gdyby A miał rzeczywiście podejrzenia, że ktoś inwigiluje jego pocztę
założył by strażnika i dowiedział by się kto to robi

A jest inteligentny a jego pomówienia mają zupełnie inny cel
niż się może wydawać uczącym się fruwać jaskółkom ;)))

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

Jak przestac?
matriały multim. o Adis- poszukuje
czy zwiazki rozniace sie 5latami...
Tak na rozluźnienie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDD
Nawrot