Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

21. Data: 2007-09-19 17:50:12

Temat: Re: opinie nt. producentow biustonoszy [dluga lista]
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Watek danego producenta jest przewaznie podzielony na poszczegolne modele.
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=436
76955

Ludzie! Niech ktos jej postawi wodke! :)))

Krusz.
wznoszac toast za zdrowie Zazuli woda mineralna z sokiem malinowym
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

22. Data: 2007-09-19 18:09:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):
> Witam
>
> W zwiazku, ze zaczynamy wymieniac sie opiniami na temat producentow,
> zapraszam do rozbudowanego watku, w ktorym znajdziecie opinie o firmach
> takich jak: ALLES,

Nie no, dupa blada, chyba sie zalamie. Po lekturze watku wyglada na to,
ze powinnam wziac od razu E, ale nie mam odwagi :)

Krusz.
dobra, przestaje sie jarac
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

23. Data: 2007-09-19 18:13:52

Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Juz odpisalam Zazuli, ze zobacze, jak sie bedzie prezentowal na zdjeciu.

jak Kcesz, moze byc na priv, + metka wlasnie ;-) po prostu pamietam jak
poszukiwalam swojego 80A i wiele bym za to dała, by nie musiec potem skarpetami
wypełniać ;-))

h.

24. Data: 2007-09-19 18:37:24

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Nie no, dupa blada, chyba sie zalamie. Po lekturze watku wyglada na
> to, ze powinnam wziac od razu E, ale nie mam odwagi :)

Przeraza Cie ta literka? Przeciez ona nie oznacza niczego zlego, to tylko
roznica obwodow w biuscie i pod biustem wyrazona jednym znakiem :) E to
piekna literka bo wystepuje u wiekszosci podanych na forum producentow. To
tak jabys miala rozmiar buta 37, ktory zaczyna byc niewygodny i zamaly.
Kupujesz wiec 38, ktore lezy idealnie - czy sama liczba oznaczajaca rozmiar
przeraza? Nie, bo przeciez to srodek rozmiarowki, a dzieki temu mozna
chodzic wygodnie i zdrowo. Tak samo jest z biustonoszem - trzeba kupowac go
zgodnie z dopasowaniem do ciala, wygoda a nie, ze boimy sie literek, ktore o
niczym nie swiadcza. Przyklad? Porownajcie sobie w sklepie biustonosze 70D i
90D a zobaczycie, ze literka o niczym nie swiadczy.

Zazula

25. Data: 2007-09-20 07:24:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> jak Kcesz, moze byc na priv, + metka wlasnie ;-) po prostu pamietam jak
> poszukiwalam swojego 80A i wiele bym za to dała, by nie musiec potem
> skarpetami wypełniać ;-))
>
> h.

A tam na priv. Kobiety na plakatach nago, to ja nie moge byc gorsza :)))
Zreszta moze ktos bezskutecznie poszukuje jakiegos fajnego cyckonosza i
ten opis pomoze?
Zdjecia sa tu: http://voila.pl/lx36q
Nie wiem, czy wszystkie szczegoly beda widoczne, chyba nie, bo za bardzo
zmniejszylam zdjecia, dlatego przystepuje do dokladnej charakterystyki:
1. To nie jest push up (a o dziwo ladnie eksponowal cycki i nawet, hmm,
powieksza? Nie wiem jak to nazwac).
2. Na wierzchu miseczek jest koronka (na calosci), a pod koronka jest
cos w rodzaju "grubszego" materialu. Stanik jest lekko usztywniany, ale
nie beton i tez nie kompletny flak. Koronka ciut nad te warstwe spodnia
wystaje.
3. W srodku miedzy miskami jest rozyczka.
4. Ramiaczka regulowane z tylu (wlasciwie regulacja to jest minus tego
stanika, mogli dac wieksze pole do popisu, ale u mnie nie trzeba bylo
regulowac praktycznie wcale).
5. Na ramiaczkach (z przodu rozdzielanych na dwie "nitki") rowniez jest
po jednym kwiatku.
6. Z tylu ramiaczek na calej dlugosci jest "wytatuowany" napis "creem".
7. W okolicach zapiecia jest wszyta metka z napisem "creem close to you".
8. Zapiecie jest na dwie haftki i sa trzy rzedy tych haftek. Ja przez
caly czas noszenia _zawsze_ zapinam sie na srodkowe i jest to dla mnie
znak, ze stanik jest uszyty idealnie i dobrze dobrany.
Nigdy nie rozciagnal sie po praniu, nigdy tez sie nie zbiegl. To znaczy,
wiadomo, ze zaraz po wyschnieciu wydaje sie ciut mniejszy, to oczywiste,
ale potem wszystko wraca do normy. Swietnie trzyma, nic nie podjezdza
pod kark, bardzo dobrze modeluje cycki, jest wygodny, baaaaardzo
wytrzymaly (piore go zawsze w pralce i to wcale nie na jakims oszczednym
programie - po prostu wkladam cyckonosze do starej poszewki od jaska,
zapinam i razem z innymi rzeczami sie pierze). Mam go od roku, nosze na
okraglo i szczerze zaluje, ze nie rosnie razem ze mna :)

Ten na zdjeciu ma rozmiar 75C. Ja zazwyczaj nosze B (i to takie z tych
mniejszych B), dlatego dlugo sie zastanawialam, czy go kupic, ale
mierzylam tez B i wydawalo mi sie, ze C lepiej wyglada, jest
wygodniejszy. B pasowalo tak na styk, idealnie, a ja w przyplywie
jakiegos olsnienia kupilam numer wiekszy, ciut luznawy (ale nie za duzy)
i gratuluje sobie tej decyzji, bo inaczej teraz nie mialabym ani jednego
cyckonosza. Nie wiem, czy bylo 80A. 80 bylo na pewno, ale czy A, tego
nie wiem. Marze teraz o identycznym tylko z miska D. Albo E, cholera
wie, moze lepiej to E kupic i zaoszczedzic?
Kosztowal 59 zl. I to nie byla promocja :)

Krusz.

--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

26. Data: 2007-09-20 07:30:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Przeraza Cie ta literka? Przeciez ona nie oznacza niczego zlego, to tylko
> roznica obwodow w biuscie i pod biustem wyrazona jednym znakiem :)

Nie, nie, literka bardzo mi sie podoba, jeszcze bardziej niz D :) Tylko
co ja potem zrobie z tymi stanikami?
No i nigdy nie laczylam z soba zadnej z tych literek. Wydawalo mi sie,
ze D i E kraza wokol slonca na jednej orbicie, a ja na innej i nasze
drogi nigdy sie nie przetna. :) A tutaj, prosze bardzo, mamy kosmiczna
kolizje

> Tak samo jest z biustonoszem - trzeba kupowac go
> zgodnie z dopasowaniem do ciala, wygoda a nie, ze boimy sie literek, ktore o
> niczym nie swiadcza.

Alez oczywiscie, oczywiscie. Ale czuje sie tak, jakbym nagle zamiast
mojego 39 zaczela nosic 42 :) Spoko, do wszystkiego sie czlowiek
przyzwyczai. Inaczej ewolucja nie mialaby sensu ;)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

27. Data: 2007-09-20 07:39:19

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Znam taka osobe, ktora dala rade, ale oczywiscie we wlasnym interesie
> nie naciskam :)

To ja proszę o instrukcję - może się przyda ;-).

Wracając do meritum, pod biustem mam 75 cm i zapinam się na pierwszy
rząd haftek (czyli trzy rzędy mam w zapasie). Wczoraj w biuście miałam
90 cm i miseczka E pasowała idealnie (bo miewam mniej, bywało też
więcej, ale na tym etapie karmienia raczej już nie będzie).

Pozdrawiam
Ania

28. Data: 2007-09-20 07:40:58

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Nie no, dupa blada, chyba sie zalamie. Po lekturze watku wyglada na to,
> ze powinnam wziac od razu E, ale nie mam odwagi :)

Bierz śmiało - Twój biust może Cię jeszcze zaskoczyć ;-).
Ania

29. Data: 2007-09-20 11:42:10

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Cycki mam od niedawna :)

Ja cycki mam już od jakiegoś czasu, zaglądać zaglądałam, ale dopiero
dzisiaj się wgłębiłam w treść. Alternatywnym zajęciem miało być
sprzątanie po remoncie i gdyby nie ten remont (lenistwo górą! ;-) ), to
w życiu tyle bym się dowiedziała o dopasowywaniu biustonoszy.
Dzisiaj wybieram się z nowo nabytą wiedzą po nowy stanik, mając
nadzieję, że znajdę swój rozmiar w mojej mieścinie. Inaczej pozostanie
mi dopasowywanie internetowe (Arabella Freya kusi, oj kusi i drażni węża
w kieszeni ;-) ).

Pozdrawiam
Ania

30. Data: 2007-09-20 11:51:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka napisał(a):

> To ja proszę o instrukcję - może się przyda ;-).

To niestety byl mezczyzna i na moich oczach obmierzyl sie caly w celu
dopasowania don odziezy sluzbowej :) Wykazywal podczas tego procesu
niezachwiana pewnosc, ze jego wyniki odpowiadaja stanowi rzeczywistemu
:) Ja nie mialabym odwagi.

> [...]
> 90 cm i miseczka E pasowała idealnie (bo miewam mniej, bywało też
> więcej, ale na tym etapie karmienia raczej już nie będzie).

Zlota kobieto!! Daj Ci Boze mnostwo kasy na kosmetyki :) Relacje miedzy
tym, co pod, a centrum zainteresowania mamy identyczna - 15 cm. Bardzo
mi pomoglas. Ja mam 79/94 i zastanawiam sie, czy nie wziac 80, bo skoro
zapinasz sie na pierwszy rzadek, to dla mnie moze byc ciasnawo. Chyba
zatem wezme jeden model 75E i drugi 80D, najwyzej ktorys odesle.
Jeszcze raz dzieki.

Krusz.
--
Kruszyna