Ewa Bień - pyt. o cyckonosze

51. Data: 2007-09-21 12:46:09

Temat: Re: Ewa Bień - pyt. o cyckonosze
Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:

> ee, no bez paniki. znam trudniejsze zadania niż zakupy w necie :) a
> rozmiar to tez nie jest jakas prawda absolutna, w tym modelu moze
> pasowac rozmiar X, a w tamtym - rozmiar Y. jak z ciuchami :)

Właśnie dlatego nie kupuję ubrań przez internet :-). Ja lubię najpierw
przymierzyć.
Ale skusił mnie wspomniany przez Ciebie model Jasmin do karmienia i
zamówiłam 70F. Zobaczymy...

Pozdrawiam
Ania

52. Data: 2007-09-21 14:29:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka pisze:

> Właśnie dlatego nie kupuję ubrań przez internet :-). Ja lubię najpierw
> przymierzyć.

no toteż przymierzasz. tyle, że w domu :) po tylu doświadczeniach z
kupowaniem bielizny przez net coraz mniej ciagnie mnie do zakupow
w realu, mimo ze w sklepach juz conieco sie pojawilo (przynajmniej w
wawce). zaden sklep nie zastapi mi domowego zacisza, gdzie mam
nieograniczona ilosc czasu na mierzenie, nie mowiac o dostepie
do szafy, co pozwala sprawdzic, jak dana rzecz bedzie wygladala
w zestawieniu z innymi (np. stanik warto poprzymierzac do kilku bluzek).

> Ale skusił mnie wspomniany przez Ciebie model Jasmin do karmienia i
> zamówiłam 70F. Zobaczymy...

zycze udanego zakupu :)

-- kasica

53. Data: 2007-09-21 14:39:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:

> ale przecież to jest proste jak obręcz. najważniejsze to wiedzieć,
> jak ma leżec stanik, a to naprawdę nie jest wielka filozofia :)
> reszta to już zakupy, zakupy...

a jak się komuś nie chce przeglądać forum (a jest tam FAQ, spis
najważniejszych wątków - wszystko na tacy), to na broszce.pl
jest wywiad z jego założycielką, zawierający podstawy stanikologii
stosowanej: http://broszka.pl/index.php?a=si&iid=6026

-- kasica

54. Data: 2007-09-21 21:57:24

Temat: Re: i stalo sie :)
Od: "Skakanka" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, jak to dalej bedzie, bo z tego, co pisaly biusciaste, to taki
> efekt przyrostu cyckow, jak ja mam teraz, to zaobserwowaly w okolicach
> 7.-8. miesiaca. Ekhm, ekhm. Ja jestem jeszcze wysoko na drzewie :) Ale moze
> duze biusty rosna mniej a male bardziej? Bedzie dobrze.

Cholera, z onetu przyszło mi pisać, sorry jeśli coś nie tak...
Krusz, ja mam takie rady: nie kupuj na razie drogich staników dla karmiących. Po
porodzie może się okazać, że wszystkie są za małe, tak było w moim przypadku i w
przypadku współspaczek z sali na położnictwie.
Z przyrostem cycków bywa różnie, bo ja całą ciążę miałam swoje 75b, po porodzie
było C, a po dwóch miesiącach wróciło do B mimo że karmiłam jeszcze dłuuugo.
Przyrost masz faktycznie imponujący:) Tylko, że grozi rozstępami. Ja w ciąży
przetestowałam oliwkę Bambino - naprawdę zapobiega rozstępom (wiem na pewno, bo,
idiotka, nie smarowałam lewego pośladka, żeby się przekonać).
I jeszcze jedno, na przyszłość - wkładki laktacyjne z Canpolu są do tyłka -
strasznie drapią po cyckach:)

No, no... ale żeby aż D...
Gratuluję:) Nie rozmiaru, tylko ciąży. I trzymam mocno kciuki.

Kaśka

55. Data: 2007-09-22 07:40:13

Temat: Re:[OT] opinie nt. producentow biustonoszy [dluga lista]
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Tempo tego zaskakiwania jest imponujace. Nie nadazam z przywykaniem :)
> Mam nadzieje, ze potem zaskoczy mnie raz jeszcze i po karmieniu zatrzyma
> sie jednak jeden rozmiar wyzej niz stan wyjsciowy :)

Kruszyzna, ogromne uściski i gratulacje, ;-))Pochwalisz się, który tydzień?

--

Gosia

56. Data: 2007-09-22 20:43:32

Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A Skakanka napisał/a:
> Tylko, że grozi
> rozstępami. Ja w ciąży przetestowałam oliwkę Bambino - naprawdę
> zapobiega rozstępom (wiem na pewno, bo, idiotka, nie smarowałam lewego
> pośladka, żeby się przekonać).

He ;) Cóż za pomysł ;)

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

57. Data: 2007-09-24 10:04:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> ale przecież to jest proste jak obręcz. najważniejsze to wiedzieć,
> jak ma leżec stanik, a to naprawdę nie jest wielka filozofia :)
> reszta to już zakupy, zakupy...

O to to to. Zakupy, zakupy :)) W kwestii lezenia obreczy jestem uswiadomiona
do bolu, bardziej sen z powiek spedza mi pytanie, na ktorego producenta sie
zdecydowac. No ale nic, metoda prob i bledow jest niezastapiona :) Na razie
przetestuje Alles, potem moze Melisse, a potem, kto wie?, moze Gaja bedzie
nastepna? Przegladnelam proponowane przez Ciebie sklepy internetowe i
bielizna jest po prostu boska, cudna, ach, ach :) Problem polega na tym, ze
ja potrzebuje wiekszy stanik czasowo, dlatego nie oplaca mi sie wydawac 250
zl za cos, co mi posluzy przez gora kilka miesiecy. A szkoda, natura raz w
zyciu moglaby mi sprawic figla :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

58. Data: 2007-09-24 10:30:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> najważniejszych wątków - wszystko na tacy), to na broszce.pl
> jest wywiad z jego założycielką, zawierający podstawy stanikologii

O, mi sie chce, jak najbardziej. A podstaw stanikologii nigdy za wiele :)

Krusz.
PS. Widzialam recenzje ksiazki jednej chinskiej pisarki i ta ksiazka zostala
przetlumaczona przez Katarzyne Kulpe. Czyzby?... ;)
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

59. Data: 2007-09-24 10:31:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> To sam element zapiecia z haftami, sa w podstawowych kolorach, w roznej
> szerokosci - nie wszywa sie, tylko zahacza o oryginalne haftki, przyklad
> tutaj http://bellissima.gu.ma/ [w H&M nie widzialam szerokich tylko takich
> na 2/3 rzedy, czasem bywaja w pasmanteriach]. Mozna je stosowac rozwniez w
> przypadku, kiedy poczatkowo obwod nowego biustonosza wydaje sie byc za
> ciasny.

O prosze, praktyczne. To ratuje przed odsylaniem calego stanika. Kupujemy
przedluzke i wio :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

60. Data: 2007-09-24 10:52:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> nobojawiem. nie przypominam sobie szczegolnego entuzjazmu na temat
> Allesa (jakosc nie bardzo, rozmiarowka mala), ale zycze wszystkiego
> dobrego :)

Ta mala rozmiarowka jest dla mnie zaleta :) Zobaczymy, jak sprawy beda
ksztaltowac sie dalej. Moze potem faktycznie bedzie Melissa?

> Np. Anita jest chwalona za karmniki.

Zapisane, Anita=karmniki.

> Nasze Avocado robi
> bardzo fajny model Jasmin.

No wlasnie, tylko ze to Avocado juz jest tak sporo ponad stowe. Jesli to
karmnik, to jeszcze mozna sie zastanawiac, ale kupowac cos drogiego, zeby
za krotki czas nie wiadomo bylo, co z tym robic? No nie wiem :)
Nie wiem, co jest gorsze. Maly biust na stale, czy duzy, ale chwilowy :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."