Extraterrestial cuisine ;-))

1. Data: 2002-05-06 08:21:13

Temat: Extraterrestial cuisine ;-))
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

Uprawialismy wczoraj ze znajomymi szalenie oryginalna, bardzo egzotyczna,
wielonarodowosciowa zarowno pod wzgledem doboru potraw, jak i kucharzy,
kuchnie. Obawiam sie, ze najwiecej ta nasza robota miala z przybyszami z
kosmosu.

Tak wiec: z kolegami Francuzami umowilismy sie wieczorkiem, po zwyczajowej
przejazdzce na lyzwach (niedlugo koniec sezonu :-//), na gotowanie i
degustacje. Do domku kolegi dotarlam wykonczona, ale szczesliwa,
poczestowano mnie dwiema podwojnymi kawami i moglam zabrac sie do roboty.

Kolega zaczal juz przed moim przybyciem, produkowal jakas indyjska potrawe,
ktorej przepis otrzymal mieszkajac na Martynice ;-)). Niestety, nie mogl
dostac czesci skladnikow (przypraw), ktorych nazw nigdy w zyciu nie
slyszalam, w zwiazku z czym uzyl jakichs erzatzow. Potrawa skladala sie z
wolowiny, cebuli i szczypiorku (z mojego balkonu)(kilka godzin wczesniej
kolega Francuz dzwonil do mnie pytajac: Ma poule, co to jest ścipiorek???) i
przypraw, glownie kurkumy. W kurkumie byly rowniez rece rzeczonego kolegi,
jego spodnie, nos, scierka kuchenna. Wygladalo to niezle, pasowalo mu do
zoltego T-shirtu. Troche sie wkurzal, jak spiewalam: We are living in yellow
submarine ;-))
Poczatkowo potrawa wygladala nawet niezle, jednak po dluzszej obrobce
termicznej zaczelo to, zarowno kolorem, jak i konsystencja przypominac, za
przeproszeniem, rzadka kupe. Ale nic to. Moze chociaz jest smaczne?

Niestety, erzatze to erzatze, jak wygladalo, tak i smakowalo. Zdecydowalismy
sie zostawic te rzecz na pastwe sprzataczki, a sami zabralismy sie za
przygotowane przeze mnie ciasto. Na moje nerwowe zapytania czy smakuje,
msciwy kolega (wciaz zly o lodz podwodna ;-)) oswiadczyl, ze taaaak, to jest
jedyna rzecz, ktora bedzie dzisiaj jadl, wiec lepiej, zeby mu smakowalo ;-))
Ciasto bylo na kruchym spodzie, ktory wyszedl dziwnie twardy (moze ze
wzgledu na fakt, ze w ramach kuchni eksperymentalnej uzylam maki razowej?),
na wierzchu krem z bitej smietany wymieszanej z galaretka wisniowa i
wyszarpnietymi z trudem z zamrazalnika jagodami. W sumie calkiem smaczne,
tylko troche krwawilo przy krojeniu (O mon Dieu, it's bleeding !!! Did I
kill it ??? ;-)) W zwiazku z tym krwawieniem zolte rece kolegi nabraly
ciekawych, niebieskofioletowych zaciekow (rowniez niezmywalnych).

Wieczor zakonczylismy popijajac jakis zolty ;-)) hiszpanski plyn akoholowy z
intensywnym posmaczniem cynamonowym, slodki jak diabli i musze tez cos
takiego wyprodukowac. Typowo babska rzecz.

Ach, jak ja lubie takie wieczory !!

Macabra

1. Data: 2002-05-06 11:08:54

Temat: Re: Extraterrestial cuisine ;-))
Od: <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O MAMO!!!!!!!!!!!!

Coleman

P.S. Czy moge NIE prosic o przepis?

1. Data: 2002-05-06 13:40:21

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On 6 May 2002 10:21:13 +0200, i...@r...com.pl (Agnieszka
Nowak) wrote:

> [...]
>przeproszeniem, rzadka kupe. Ale nic to. Moze chociaz jest smaczne?
>
>Niestety, erzatze to erzatze, jak wygladalo, tak i smakowalo.

A toto to pewnie comombo bylo (albo mialo byc...) Tylko biedactwa
colombo (przyprawy) nie mieliscie... Myle sie ?

Stara Martinikanka
Ewcia

---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-05-06 14:39:46

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "Ewa, siostra Ani" <n...@y...com>

> A toto to pewnie comombo bylo (albo mialo byc...) Tylko biedactwa
> colombo (przyprawy) nie mieliscie... Myle sie ?

Aaaa, jaka Ty mondra jestes !!!!!! I co, dobre to jest z tym colombo? I co
to wogle jest?

Macabra

Czy ktos zrobil wypiekaszke?
Pomyśl o tym, co będzie! [ogłoszenie reklamowe bezpłatne]
jak rozmrozic chleb?
do wkn, plytka
cielecina gotowana - pytanko