F-35 w Powidzu...

61. Data: 2019-09-03 03:34:21

Temat: Re: F-35 w Powidzu...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-24 12:44, Trybun wrote:

> Merkel nie ma wyjścia. Tak więc nie uświadamiania oczekuje tylko
> faktycznej pomocy.

Oby nie ze wschodu!
https://www.dw.com/pl/der-spiegel-ludzie-putina-d%C4
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508

//podobno ten pakt nadal obowiązuje?

62. Data: 2019-09-03 03:41:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-24 12:45, Trybun wrote:

> Mam zupełnie inne odczucia, to właśnie powłoka cielesna jest hamulcowym
> wolności. Myśl choć też mocno ograniczona to jednak jest na swój sposób
> wolna i suwerenna.

Tak właśnie jest. Powłoka cielesna to tylko jedna z form, które zasiedla
dusza wolna i niesmiertelna.

//jedna z definicji człowieka, powiada wprost: byt duchow, zasiedlający
zmysłowe ciało.

63. Data: 2019-09-03 03:55:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-28 06:04, j...@o...pl wrote:
> [...]
powiedzmy do 50 km) oraz artylerię lufową (Kraby plus Kryle w wersji podobnej do Dan
czy Archera) i rakietową (Langusty czy Langusty 2) oraz moździerze Rak. Wszystko na
szczeblu brygadowym. Plus oczywiście dodatkowy pułk artylerii (Stalowa Wola) i
brygada artylerii (Toruń) plus 4 pułki artylerii granicznej i reorganizacja
batalionów czołgów na 44 sztuki itp. oczywiste sprawy.
rozpoznaniem satelitarnym i innym.

> stąd też nie można winić człowieka, który ma dziwne predyspozycje seksualne,
> ale można winić tych, którzy w sposób zamierzony dążą do tego, aby wynaturzenia
> stały się wzorcem dla ogółu; to naprawdę jest proste i zrozumiałe.

Zwłaszcza, że taki scenariusz był już stosowany praktycznie.

https://niezalezna.pl/39125-seks-w-sluzbie-rewolucji

"...
Ojczyzna ,,prawdziwej" wolności

Rząd bolszewików wydał dyrektywę o wprowadzeniu w szkołach tzw.
sexproswietu. Wprowadzenie go w życie napotykało przeszkody. Pierwszą
przeszkodą były ówczesne rosyjskie mohery, drugą brak wykwalifikowanych
seksuologów wykładowców.

Do Rosji bolszewickiej popłynął więc strumień fachowców z Zachodu. W
latach 1919-1925 do ZSRS przybyło ok. 300 takich ,,specjalistów od
seksu". Otrzymali przestrzeń do pracy nad stworzeniem ,,wolnego"
człowieka. Zachwycano się wolnością bezpruderyjnej dyskusji o miłości.
Wydawano masowo książki i broszury na temat seksu. Na przykład akademik
Pawłow robił doświadczenia, sterylizując psy, aby te doświadczenia
potencjalnie mogły być wykorzystane dla wyższej jakości życia człowieka
radzieckiego. Z tamtego czasu pochodzi przekonanie, że seks to tyle, co
wypicie szklanki wody. Aborcja była pochwalana, bo uwalniała kobietę.
Pojęcie małżeństwa zastąpiono pojęciem pary. W 1923 r. w Moskwie połowa
dzieci rodziła się w związkach pozamałżeńskich. Masowe ciąże nastolatek
stały się normą.

Powszechnym zjawiskiem były komsomolskie komuny (Komunarstwa) składające
się z 10-12 osób obojga płci. Wspólnie prowadzili gospodarstwo domowe i
wspólnie kopulowali. Gdy rodziły się dzieci, oddawano je do sierocińców.
Największą taką komunę powołał Dzierżyński. Nazwano ją ,,największą
rodziną świata". W niej tysiąc nieletnich przestępców, wśród których
było trzysta dziewczynek, od 12 do 18 lat zachęcano do wspólnych
grupowych doświadczeń seksualnych, bo miało to nieletnich zniechęcać do
przestępstw.

Koniec karnawału

Gdy bolszewicy zniszczyli wszystko, co mogło budować silne związki
międzyludzkie poza ich kontrolą, zakończyli ten seksualny karnawał. A
czym to uzasadniono? Przytoczono Lenina, który uznał przed śmiercią, że
jednak ten seks z pierwszej fazy rewolucji przypomina mu za bardzo
burżuazyjny burdel.

W 1934 r. wprowadzono penalizację homoseksualizmu, zaczęły się masowe
aresztowania homoseksualistów i terror o skali nieznanej dotąd w
historii. Aresztowania nadzorowali ci, którzy wcześniej zachęcali do
,,wolności". Purytański ład powrócił, ale już pod kontrolą partii. W ten
sposób bolszewicy wykorzystali seks do zniszczenia tradycyjnego
społeczeństwa opartego na trwałości rodziny i delikatnej równowadze
przyzwoleń i zakazów w sprawach seksu - aby następnie zniszczyć tych,
którzy mieli być beneficjentami owego ,,wyzwolenia". Dzisiaj ten
eksperyment jest kontynuowany. Mając świadomość tego faktu, jasno trzeba
powiedzieć, że im, czyli nowej generacji neobolszewików, którzy dziś w
zaciszu europejskich gabinetów i salonów snują wizję ,,nowego
Europejczyka", nie o szczęście ludzi oczywiście chodzi, ale o totalną
władzę nad każdym z nas. Dokładnie o to samo, o co chodziło totalitarnym
funkcjonariuszom ZSRS."

https://niezalezna.pl/39125-seks-w-sluzbie-rewolucji

64. Data: 2019-09-05 16:14:13

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2019 o 03:34, Izaura pisze:

> Oby nie ze wschodu!
> https://www.dw.com/pl/der-spiegel-ludzie-putina-d%C4
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508

> //podobno ten pakt nadal obowiązuje?

Ze wszystkich stron. Unia w założeniu to również wzajemne wspieranie się.

Przyznam że nie rozumiem krytyki paktów o nieagresji. Co w nich złego?

65. Data: 2019-09-05 16:14:34

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2019 o 22:15, Izaura pisze:

> Własnie, tu jest tak jak napisałeś.

Nie do wiary, są jeszcze tacy którzy w Millerach czy Kwachach widzą nie
komuchów a zwykłych oszustów?

66. Data: 2019-09-05 16:14:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2019 o 03:41, Izaura pisze:

> Tak właśnie jest. Powłoka cielesna to tylko jedna z form, które
> zasiedla dusza wolna i niesmiertelna.
>
> //jedna z definicji człowieka, powiada wprost: byt duchow,
> zasiedlający zmysłowe ciało.

Czyli duch to byt bez zmysłów?

67. Data: 2019-09-07 04:25:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 września 2019 03:42:01 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Tak właśnie jest. Powłoka cielesna to tylko jedna z form, które zasiedla
> dusza wolna i niesmiertelna.

tak daleko bym nie poszedł; dał nam duszę, według tego co wiem, Bóg Jahwe.
też po to, aby w niej nasze, uleciałe nawet, zachcianki były zapisane.
Dusza jest czysta, kazdym złym słowem ją ranimy.
jesteśmy dla niej katorgą.

Bóg, Dobry Bóg Stwórca i Ojciec, naprawdę mało kiedy na nas nawet pogniewać się może;
przecież istnieje dla nas od zawsze.

jacek

68. Data: 2019-09-07 04:56:39

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 września 2019 03:56:08 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> [...]
rozpoznaniem satelitarnym i innym.

> Zwłaszcza, że taki scenariusz był już stosowany praktycznie.

dzieki za to, co niżej napisałaś; zawsze wiedziałem, że nie wiedziałem o wszystkim

> [...]
> potencjalnie mogły być wykorzystane dla wyższej jakości życia człowieka
> radzieckiego. Z tamtego czasu pochodzi przekonanie, że seks to tyle, co

kurwa, ale trzeba być głupim, żeby nie wiedzieć, że to coś intymnego często,
a też zwierzęcego też niekiedy, i boskiego co już rzadziej się zdarza,
i są różne odcienie seksualnej miłości i nawet nieseksualnej też.
Bóg wszystko rozumie, prócz zniewalania się ludzi przez różne środki i ośrodki.

jacek

69. Data: 2019-09-07 05:14:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było trzysta dziewczynek, od 12 do 18 lat zachęcano do wspólnych
> grupowych doświadczeń seksualnych, bo miało to nieletnich zniechęcać do

faktycznie, to był karnawał.

> [...]
> Europejczyka", nie o szczęście ludzi oczywiście chodzi, ale o totalną
> władzę nad każdym z nas. Dokładnie o to samo, o co chodziło totalitarnym

wszystko to prawda.
napiszę ci coś, co zapewne wiesz.

myślisz, ze dlaczego tuskowcy wprowadzili podział na 6, 3 i 3 klasy?
tylko dlatego, by rozerwać więzi społeczne, aby młodzież miała jak najmniejszą
szansę,
aby zżyć się ze sobą na dobre.

myślisz, że dlaczego chcą jak najprędzej wyrwać dzieci z rodzin do szkoły?

myślisz, że dlaczego pozwolili wszelkim szumowinom rabować nasz kraj?

myślisz, że nic nie oczekiwali za swoje timmermansowskie dopłaty?

jacek

70. Data: 2019-09-07 05:28:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 września 2019 16:14:12 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> >

> Ze wszystkich stron. Unia w założeniu to również wzajemne wspieranie się.
>
> Przyznam że nie rozumiem krytyki paktów o nieagresji. Co w nich złego?

ja też nie rozumiem paktu o nieagresji, między mną a isaurą na przykład,
żeby zabić ciebie; przecież to pakt pokojowy:)

wy jeszcze
zolwie nadchodza
To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
ogloszenia spoleczne