Founde?

1. Data: 2002-01-03 13:54:19

Temat: Founde?
Od: "Michał Sawicki" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Tak to się pisze? Dostałem na Gwiazdkę kociołek i teraz trzeba "dodać coś z
sensem". Czy możecie podać przepisy na dobre jedzonko z kociołka? No i
oczywiście z czym to podawać - winko, piwko, inne drinki.

Pozdrawiam,

Michał

1. Data: 2002-01-03 18:23:06

Temat: Re: Founde?
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Michał Sawicki wrote:

> [...]
> sensem". Czy możecie podać przepisy na dobre jedzonko z kociołka? No i
> oczywiście z czym to podawać - winko, piwko, inne drinki.

Ten temat byl walkowany dokladnie w listopadzie i grudniu Founde
serowe czekoladowe i inne. Znajdziesz w archiwum.Znajdziesz tez
na stronie www.kuchnia.3miasto.pl b dobre opisy wraz z cala filozofia
founde.
Tomek W.- neo-founde-ita

--
Tam jest gaz!! http://www.angelfire.com/wi/lpg/

1. Data: 2002-01-03 22:32:34

Temat: Re: FONDUE !!
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał(a):
> [...]
---
Nie tak. FONDUE !!
:))
miłego pitraszenia !
fondre - franc. topić, (jak ser topiony, śnieg)
fondu(e) - coś topionego (np. ser w kociołku)

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-01-04 06:25:16

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote

> Nie tak. FONDUE !!
> :))
> miłego pitraszenia !
> fondre - franc. topić, (jak ser topiony, śnieg)
> fondu(e) - coś topionego (np. ser w kociołku)

Masz racje ! Czy 50 x wystarczy ? :-)))
Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fon
due,Fondue,Fondue,
Dzieki i Pozdrowienia
Tomek W

1. Data: 2002-01-04 14:01:53

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał(a):

> [...]
> Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fon
due,Fondue,Fondue,
> Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fondue,Fon
----
Ależ .....
nie zwichnąłeś sobie paluszków
przy kopiowaniu ???
:)))))))))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-01-04 17:48:01

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

due,Fondue,Fondue,
> [...]

A nie :-) Ale zgadnij ile to razy najmniej musialem puknac Copy !!
Tomek W.
--
Tam jest gaz!! http://www.angelfire.com/wi/lpg/

1. Data: 2002-01-04 22:26:57

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał(a):
/.../> A nie :-) Ale zgadnij ile to razy najmniej musialem puknac Copy
!!

Stawiam pół daktyla,
że sześć - osiem, albo coś koło tego.
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-01-06 16:52:37

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

> [...]
> !!
> Stawiam pół daktyla,że sześć - osiem, albo coś koło tego :))

Daktyl twoj!
Przylecisz po niego? Wyslac DHL-em? Przywiezc w lecie? Zjesc za Ciebie?
Tomek W

1. Data: 2002-01-06 17:03:26

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał(a):
Copy

> Daktyl twoj!
> Przylecisz po niego? Wyslac DHL-em? Przywiezc w lecie? Zjesc za
> [...]
No, niestety, chyba musisz zjeść za mnie !!!

Smacznego i oby twoje wielbłądy zawsze pluły tylko daktylami !
A twój harem nigdy nie miał rozstępów !! *
:->>>

* prawa autorskie czyjeś ;-))
--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

Ciasto kokosowe,niestety amerykanskie
ikra ==> kawior
Re: Tort Rafaello.
Jak karnawał to karnawał!
help - czym tu zaskoczyć - a czasu mało - urodzinki męża