Falujmy zieleń

21. Data: 2002-11-28 17:08:34

Temat: Re: Falujmy zieleń
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEGLDFAA.abies@ogrod-botani
czny.pl
Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> napisał(a):
> Behalf Of Dirko
>
> (...)
>>
> Dirko nie dworuj sobie.:-)
> A nie powinno być Roma locuta est, Causa finalis
> Rzym wyrzekł. Powód celowy.
> Jakos nie mogę sie dopatrzec składni:-)
> Pozdrawiam, Bogusław

Podaję źródło: Słownik Wyrazów Obcych PWN, Warszawa 1980 r. Nie dworuję,
to mój skromny wyraz uznania.
Ja...cki

22. Data: 2002-11-28 18:53:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2002-11-28 18:54:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2002-11-28 19:09:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2002-11-28 20:10:23

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal
(...)
> ps. jak wielkie szpilki ma takie malenstwo.

Nie pytaj się o szpilki , pytaj się o cenę:-)
:-) Bogusław

26. Data: 2002-11-28 20:14:53

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal
(...)
> choc mieszkam w miejscowosci
> ktora nazywa sie Buk
> to buk ani jako drzewo
> ani jako drewno niezbyt mi sie podoba

Masz prawo, każdy powinien uszanować Twój wybór, mimo wszystko z Tobą w
sprawie buka oczywiście się nie zgadzam.
Buki są piękne, fascynuja mnie barwą ulistnienia i ich pokrój.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich gdzie Buki sięgaja
nieba.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

27. Data: 2002-11-28 20:26:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):
> [...]
> oraz duzo kamieni :
> oprocz glazu
> cala polana wybrukowany kamieniami polnymi

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpocznij sobie!
Nie dojdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,
Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie
Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.
Tu zawżdy chłodne wiatry z pola zawiewają,
Tu słowicy, tu szpacy wdzięcznie narzekają.
Z mego wonnego kwiatu pracowite pszczoły
Biorą miód, który potym szlachci pańskie stoły.
A ja swym cichym szeptem sprawić umiem snadnie,
Że człowiekowi łacno słodki sen przypadnie.
Jabłek wprawdzie nie rodzę, lecz mnie pan tak kładzie
Jako szczep najpłodniejszy w hesperyskim sadzie.

Pod rozwagę Ci przesyłam Ja...cki

28. Data: 2002-11-28 20:52:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Buki są piękne, fascynuja mnie barwą ulistnienia i ich pokrój.

A'propos buka:

Dorwał raz kocur nutrię nad wodą przy buku,
A że był nieźle spity, chciał jej zrobić kuku.
-- Po pierwsze -- rzekła nutria -- ja też jestem samiec,
A po drugie się śpieszę, bo dzisiaj gra Chamiec.

A. Waligórski

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Tak chudą była panienka z Wikliszek,
że na jej widok brał ludzi skręt kiszek.

30. Data: 2002-11-28 23:01:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Masz prawo, każdy powinien uszanować Twój wybór, mimo wszystko z Tobą w
> sprawie buka oczywiście się nie zgadzam.
> Buki są piękne, fascynuja mnie barwą ulistnienia i ich pokrój.
:)
masz racje
ze bukowe liscie ladniej sie wybarwiaja
buk daje tez jadalne orzeszki
:)
ale nie zgodze sie z tym
ze buki maja ciekawszy pokroj galezi
:)

> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich gdzie Buki sięgaja
> nieba.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

a w Buku niewiele bukow
oprocz tego w herbie miasta
ledwie pare w jednym z dwoch parkow
:)

29. Data: 2002-11-28 23:01:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie pytaj się o szpilki , pytaj się o cenę:-)
> :-) Bogusław

no bo skoro zegarmistrz musi sie nia opiekowac przez pierwsze lata
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

sen z powiek
Cebulki krokusów ,żonkili i szafirków - pytanie
Juka
Drzewko na sprzedaż
Pigwa