Re: Farbowanie włosów - koniecznie u fryzjera?

Data: 2002-07-22 09:40:22
Temat: Re: Farbowanie włosów - koniecznie u fryzjera?
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

> Używam zazwyczaj nie tych najtańszych (wśród "profesjonalistów"
krążą
> złe opienie o "Palette"). Ale i tak koszt farbowanaia w domu
wychodzi mi
> nieporównywalnie niższy od "salonowego". Czy opłaca się przepłacać?
;-)

Ja pierwsze 3 x farbowałam u fryzjera, ale potem uznałam ze ja też
chyba tak potrafię i teraz robię to sama w domu.
Z efektów jestem zadowolona. Używam farb "z górnej półki" a włosy mam
do ramion.
Z kolorami raczej nie eksperymentuję, wolę kolory zbliżone do swojego
naturalnego, tylko bardziej wyraziste.
A farbuję - no już niestety ze względu na pierwsze siwe.
No i ten koszt - różnica zasadnicza.

Pozdrowienia.

Basia