Fiducia supplicans.

21. Data: 2024-01-10 14:12:00

Temat: Re: Fiducia supplicans.
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 13:58, Jacek pisze:
> Największe zagrożenie epidemiologiczne powodowała kiła szerząca się
> przede wszystkim wśród heteroseksualistów. I parę innych, mniej znanych
> chorób jak rzeżączka, pólpasiec, chlamydioza czy HPV. Wszystko dzięki
> hetero seksowi :) Ciekawe że Pismo nie ich potępiło...

Nawet cytatów nie umiesz doczytać? Seks pozamałżeński to cudzołóstwo
lub rozpusta. Potępione w jednym rzędzie razem z pedałami. Mojżesz
przewidział za to karę śmierci.

> Za to HIV za czasów kiedy Pismo spisywano nie istniał, więc jak Pismo mogło go
> potępić? (...)

Logika ci padła? Przecież piszę, że "to ci dewianci są wielokrotnie
potępiani w Biblii", a nie, że choroba HIV została potępiona.
Coś ci się pomyliło, i pleciesz trzy po trzy, całkiem bez zrozumienia
tekstu.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

22. Data: 2024-01-10 14:23:06

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 13:50, Jacek pisze:
> (...) Nie ma zakazu nielubienia, OK, ale jest
> NAKAZ lubienia!

No to znajdź w Biblii ten nakaz i zacytuj.
I tu uwaga, że miłowanie bliźniego (jak siebie samego),
nie oznacza "lubienia" go, tylko spełnianie uczynków miłosierdzia,
wzorem miłosiernego Samarytanina.

> Swoją drogą, aż dziw bierze patrzeć jak umysł który jest
> nauczony że 1+1=10 a brak przecinka w tekście skutkuje taką katastrofą
> tak jakby brakło połowy tekstu, daje się nabierać na tak nielogiczne,
> niespójne i niezgodne z wiedzą naukową doniesienia bibilijne. (...)

Dziee... , efekty pedałowania powodują zagrożenie epidemiologiczne,
czyli, że powiedzieć, że to jest tylko "niezdrowe", to użyć
naukowego eufemizmu. Nauka potwierdza, że zboki homo i hetero,
żyją mierzalnie krócej. Jasne?

23. Data: 2024-01-10 15:40:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@...pl> wrote:

> Panie lekkich obyczajów, złodziei wszelkiego rodzaju, meneli i ziomali
> spod budki z piwem, innowierców traktujących swoje kobiety na równi z
> sprzętami domowymi, oszustów z Allegro, księży pedofilów, itd. Zgadza
> się? :)

A dlaczegóż to nagle wyjeżdżasz z marginesem społecznym? Argumentów brak?
To dobrze.
--
XL wiosenna

24. Data: 2024-01-10 15:43:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@...pl> wrote:
> Kompletna bzdura, wyssana z palca. Nawet nie pytam o źródła.
> Demonstrujesz podwórkowo-magielniczą wiedzę o środowisku homo. Ty
> naprawdę sądzisz że seks u mężczyzn homo polega na stosunkach analnych??
> Przestań oglądać tyle pornhuba :)

Co to jest? Poleć, może zajrzę. Albo opowiedz o sobie.

> Nie widzisz związku między spadkiem liczby samobójstw a uchwaleniem
> ustawy? No, no... w takim razie wiesz co spowodowało ten spadek akurat
> po jej uchwaleniu. No, co?

Manipulacja w łączeniu faktów. Taka sama co do mechanizmu, jak ta z nagłym
spadkiem inflacji gdy tylko Tusk się stał premierem. Wypisz, wymaluj.

--
XL wiosenna

25. Data: 2024-01-10 21:52:38

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 15:43, XL pisze:
> Manipulacja w łączeniu faktów.
No to ją opisz nieco precyzyjniej. Jakich faktów połączenie dało taki
wynik? Kto i w jakim celu manipulował?

26. Data: 2024-01-10 22:08:56

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 14:23, Nemrod pisze:
> No to znajdź w Biblii ten nakaz i zacytuj.
> I tu uwaga, że miłowanie bliźniego (jak siebie samego),
> nie oznacza "lubienia" go, tylko spełnianie uczynków miłosierdzia,
> wzorem miłosiernego Samarytanina.
Strugasz głupka, prawda? Tu se popatrz, pouczające:
https://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.eleme
nt.ojs-issn-1507-9058-year-2018-volume-19-article-44
78ddc1-b22b-3bc4-b99a-9fb6aa060ee8/c/articles-214808
6.pdf.pdf

> [...]
> czyli, że powiedzieć, że to jest tylko "niezdrowe", to użyć
> naukowego eufemizmu. Nauka potwierdza, że zboki homo i hetero,
Zdefiniuj "zboka" :) Przytocz statystyki długości życia "zboków"
sporządzone przez sensowny ośrodek wiedzy. Co to jest "pedałowanie"?
Postaraj się trochę i zamiast demonstrować swoje fobie zacznij używać
poprawnego języka, bo przejdę na twój poziom i pójdzie ci w pięty :)

27. Data: 2024-01-10 22:11:57

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 15:40, XL pisze:

> A dlaczegóż to nagle wyjeżdżasz z marginesem społecznym? Argumentów brak?
> To dobrze.
"Margines społeczny" to są ludzie, matole. Pytam się czy lubisz tych
ludzi. Policjantów drogówki też lubisz, prawda? :)

28. Data: 2024-01-10 22:17:35

Od: Jacek <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 14:12, Nemrod pisze:
> [...]
> potępiani w Biblii", a nie, że choroba HIV została potępiona.
> Coś ci się pomyliło, i pleciesz trzy po trzy, całkiem bez zrozumienia
Trochę inaczej było :) "dewianci powodujący zagrożenie epidemiologiczne
wielokrotnie potępiani w Biblii". Łaskawco, chlapnąłeś ozorem zdanie z
którego wynika dosyć jednoznacznie że Biblia potępia dewiantów z powodu
zagrożenia epidemiologicznego jakie niosą. Tak jakby za czasów
spisywania Biblii miano jakieś blade choć pojęcie o istocie chorób i ich
propagacji. No i teraz rakiem się wycofujesz :) Na drugi raz 3 x pomyśl,
raz napisz.

29. Data: 2024-01-10 23:00:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@...pl> wrote:

> "Margines społeczny" to są ludzie,

Margines to ludzie poza moimi rozważaniami, matole. Sama nazwa to wskazuje.
Rozmawiam o zwyczajnycb ludziach. Nie o marginesie społecznym i nie o
świetych, debilu.

> Pytam się czy lubisz tych
> ludzi.

> Policjantów drogówki też lubisz, prawda? :)

Margines (wszelki) nie jest przedmiotem moich rozważań - chamie. Możesz
sobie o niego ,,pytać" ile Bozia dała. NIE ROZWAŻAM MARGINESU.

Policjantów drogówki lubię - co masz do nich? Skoro jeździsz jak debil, to
twój problem - ja z Policją problemu nie mam żadnego ani na drodze, ani
nigdzie.

Spieprzaj, psycholu.

--
XL wiosenna

30. Data: 2024-01-11 12:20:46

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2024 o 22:08, Jacek pisze:
> (...) Tu se popatrz, pouczające:
> https://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/ (...)

Miałeś znaleźć "nakaz lubienia" w Biblii,
i nie znalazłeś. Bo go nie ma. Jasne?
A w tym artykule, też żaden "nakaz lubienia"
nie pada.

> (...) Przytocz statystyki długości życia "zboków" (...)

A Freddiego przeżyłeś? Gdyby nie chędożył,
to do dziś by żył i tworzył :P

--

Na kłopoty - ZIELONI ????
"Państwo"