Re: Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?
Date: Mon, 30 Mar 2009 11:24:24 +0200

Użytkownik " toolpusher" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gqpuo1$n58$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Podłącze się pod temat. U mnie problemem jest twardość wody (woda
> studzienna - Karpaty) - czy taki zestaw ją zmiękcza czy to jest zestaw
> przystosowany tylko do wody miękkiej jako że na końcu jest mineralizator
> dolomitowy. Czy jest taki zestaw mały na jedno ujecie do zmiekczania
wody -
> pomijam tu filtr typu "Dafi" z żywica jonowymienną.

Hm, a wydawałoby się, że wystarczy pogooglować na temat RO (reverse
osmosis) czyli odwróconej osmozy i można dowiedzieć się jak to działa i ile
u kogo kosztuje. Można kupić tez filtry jak i komponenty - gdy ktoś chce sam
sobie złożyć lub wymienić zuzyte wkłady czy uszkodzone części.
Filtr RO pracuje na każdsej wodzie i nie potrzeba w zasadzie innych
filtrów czy zmiękczaczy, choć ich zastosowanie odciąża filtr, wkłady
wystarczają wtedy na dłużej.