Filtry do oczka wodnego.

21. Data: 2003-03-10 18:45:04

Temat: Re: Filtry do oczka wodnego.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4ildq$s6d$1@nemesis.news.tpi.pl Anna
Kwiecińska<g...@o...pl> napisał(a):

> Ten kolega to pacjent psychiatryczny :). Ale bardzo miły.

Hejka. Z trudem mogę ukryć zaskoczenie. Czy dobrze rozumiem, że Twoi
pacjenci stają się Twoimi kolegami? Czy to zbieg okoliczności?
Ale z drugiej strony skoro kolega jest bardzo miły i zetknął się
osobiście z interesujacą nas dziedziną (ma praktykę), to ja ofertę
podtrzymuję :-)
Pozdrawiam konsekwentnie Ja...cki

22. Data: 2003-03-10 19:56:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2003-03-11 07:38:25

Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są sposoby zabezpieczenia go przed złodziejami
> / dom jest w stanie surowym, my mieszkamy w Krakowie, 8 km od parceli/

ja wyjmuje na zime, wiec nie mam problemu

> Nie mam jeszcze nawet dziury w ziemi :)).

ja wykopalem dziure w 2 dni (ok 20m3 ziemi) :-) wiec dzira to 5 minut :-)

A i w nocy tam przecież siedzieć
> nie będziemy.

ale wieczorem bedziecie przechodizli obok i fajnie by bylo gdyby bylo
oswietlone

jak jeszcze nie masz "dziury" to zapraszam na:
http://www.uruk-hai.it.pl/~bobee/ogrod/oczko/oczko.h
tml
moze cos madrego wyczytasz

pozdr.

24. Data: 2003-03-11 08:14:19

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ooo a co z folią, która wyściela staw? Nie ma jej???Twój jest godny
zachwytu, przepiękny, ale też warunki terenowe temu sprzyjają. Ja nie
chciałabym za bardzo niszczyć pięknego ogrodu orzechowego założonego przez
dziadka, więc najwyżej 25 m. tej wody będzie
> :)
> . Czytałam też informację, że do wody należy wrzucić
> :)

Nie! Serio, czytałam o tym w którymś z numerów czasopisma "Twój piękny
ogród"

> [...]
> i bardziej naturalny
> i wieksze ryby moga w nim plywac
> no sama czasami bedziesz mogla w nim poplywac

W towarzystwie żab? O nie :)!

25. Data: 2003-03-11 08:21:20

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:b4ildq$s6d$1@nemesis.news.tpi.pl Anna

> Hejka. Z trudem mogę ukryć zaskoczenie. Czy dobrze rozumiem, że Twoi
> pacjenci stają się Twoimi kolegami? Czy to zbieg okoliczności?

To wyjątek. Facet od ok.5 lat miewa okresowe depresje, ostatnia, po 2 latach
remisji była spowodowana utratą pracy właśnie, i wtedy wymaga intensywnego
leczenia farmakologicznego. Cały personel bardzo Go lubi, bo w stanach
wyrównania nastroju to bardzo mądry, pogodny i uczynny człowiek.
Pozdrawiam wiosennie
Goldie

26. Data: 2003-03-11 11:42:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ooo a co z folią, która wyściela staw? Nie ma jej???Twój jest godny
> zachwytu, przepiękny, ale też warunki terenowe temu sprzyjają.
:)
u mnie oczywiscie nie ma zadnej folii
ale na tej stronie Leszka Bieleckiego http://www.ogrod.pct.pl/
w WASZYCH STAWACH jest przyklad rownie duzego stawu Sazana
wykopanegio na zwirowej gorce
!!!!!
dla mnie tamten staw jest przykladem
jak mozna sie zawziasc aby miec swoja wode kolo domu

>...Ja nie
> chciałabym za bardzo niszczyć pięknego ogrodu orzechowego założonego przez
> dziadka, więc najwyżej 25 m. tej wody będzie
:)
metry kwadratowe masz na mysli
czy naprzyklad 25 m na 25 m

> Nie! Serio, czytałam o tym w którymś z numerów czasopisma "Twój piękny
> ogród"
:))))
nie Twoj a Moj piekny ogrod
:)
tez go kupuje ale nie czytam tylko ogladam zdjecia
bo wartosc jego merytorycznych informacji
na miare tej pileczki pinpongowej zapobiegajacej tworzeniu sie okrywy
lodowej

> W towarzystwie żab? O nie :)!
:)
nie czytalas bajek
ze wiele z tych zab to zaczarowani ksiazeta i ksiezniczki
:)))))

27. Data: 2003-03-11 13:13:14

Temat: Odp: Filtry do oczka wodnego.
Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005401c2e7bb$e8a010e0$ec7c63d9@d3h6c1...

O, to tak jak ja.
Pozdrawiam, Kaśka

28. Data: 2003-03-11 17:29:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<o...@w...pl> wrote in message
..

> ps.tak przy okazji, moze ktos powie mi jak skonfigurowac Outlook-a dla
> potrzeb tego forum, jestem tu nowy i do tej pory nie korzystalem z
> forow, bo gimnastyka z poskim liternictwem juz mi wylazi bokiem:))

Tools-->Options-->Read-->International Settings-->Default Encoding
oraz
Tools-->Options-->Send-->International Settings-->Default Encoding
powinny byc nastawione na Central European (ISO).

Oczywiscie jesli masz wersje polska Windowsow, to musisz to sobie
przetlumaczyc na polski.

Przy okazji prosba do wszystkich piszacych. Kiedy tniecie post i odpowiadacie
na jego fragmenty, lob gdy odpowiadacie na koncu cytowanego postu,
zaczynajcie odpowiedz w pustej linijce, a nie w linijce zaczynajacej sie od ">".
W taki sposob bedzie latwiej odroznic, co kto napisal.

Wiem, ze wiekszosc tak wlasnie robi, ale jest tez sporo osob, ktore
tak nie robia.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

29. Data: 2003-03-11 20:35:06

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała:
> [...]
Jedna piłeczka to oczywista pomyłka. Piłeczkami należy pokryć całą
powierzchnię oczka wodnego, wtedy przy niewielkim, podkreślam niewielkim
mrozie oczko nie zamarznie.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

30. Data: 2003-03-12 06:04:52

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jak to możliwe, woda nie ucieka? Przecież z tego co widać na www, staw
znajduje się na gruncie ornym, czy rolnym. Ten teren na początku wyglądał
tak, jak świeżo pługiem zaorany.

> w WASZYCH STAWACH jest przyklad rownie duzego stawu Sazana
> wykopanegio na zwirowej gorce
> !!!!!

Też bez folii??? Niemożliwe. Jakim cudem???

> :)
> metry kwadratowe masz na mysli
> czy naprzyklad 25 m na 25 m

Nieee :). 5m x 5m najdalej.