Flądra - i co dalej ?...

1. Data: 2009-06-06 16:20:54

Temat: Flądra - i co dalej ?...
Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem dzisiaj w markecie dwie flądry. Takie , wiecie , lodem obłorzone.
Kurde mam ochotę na te płaszczki , ale z taką chrupiącą skórką.
Już je przyprawiłem. Pieprz , sól i takie tam ... Leżą w lodówce.
Myślę tak: ubybłać je w mące i do frytownicy. Co o tym sądzicie ?
Jakieś inne pomysły ??

MH

2. Data: 2009-06-06 16:50:16

Temat: Re: Flądra - i co dalej ?...
Od: Gokiburi <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 7, 12:20 am, "MH" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
> Już je przyprawiłem. Pieprz , sól i takie tam ... Leżą w lodówce.
> Myślę tak: ubybłać je w mące i do frytownicy. Co o tym sądzicie ?

Najlepsze fladry sa na parze. Niestety nie powiem Ci jak bedzie z
takimi z supermarketu bo para moze wyciagnac bardzo duzo intensywnego
zapachu (jak kto lubi) w zaleznosci od tego co ten supermarket z nimi
robil (tzn. ile razy byly rozmrazane i zamrazane).
A jak sie zdecydujesz na zrobienie na parze, to... Wrzucasz na talerz,
obkladasz imbirem i czosnkiem, talerz stawiasz na podwyzszeniu w
garze, na dno szklanka wody, zamykasz gar. Przed podaniem polewasz
mieszanka sosu sojowego i sezamowego. Gwarantuje, ze moze skora nie
jest chrupiaca... ale zwlaszcza dolna skora smakuje doskonale.

3. Data: 2009-06-06 16:53:23

Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszanka sosu sojowego i sezamowego. Gwarantuje, ze moze skora nie
> jest chrupiaca... ale zwlaszcza dolna skora smakuje doskonale.

Czuję w tym orientalne klimaty.. Może być niezłe ...

MH

4. Data: 2009-06-06 17:35:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Już je przyprawiłem. Pieprz , sól i takie tam ... Leżą w lodówce.
> Myślę tak: ubybłać je w mące i do frytownicy. Co o tym sądzicie ?

Wszystkie płastugi jadam panierowane. Nie lubię mięsa ryby o konsystencji
gęstej śmietany...

5. Data: 2009-06-06 19:45:53

Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wszystkie płastugi jadam panierowane. Nie lubię mięsa ryby o konsystencji
> gęstej śmietany...

Panslav , konkretnie , też nie lubię konsystencji bybła !! Jak to qrva zrobić ?!

MH

6. Data: 2009-06-06 20:02:15

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MH pisze:

> Panslav , konkretnie , też nie lubię konsystencji bybła !! Jak to qrva zrobić ?!
>
> MH

Panierujesz, wrzucasz na patelnię z niewielką ilością tłuszczu i smażysz.

7. Data: 2009-06-06 20:07:09

Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panierujesz, wrzucasz na patelnię z niewielką ilością tłuszczu i smażysz.

Sama mąka , czy z dotatkiem tartej buły ?..

MH

8. Data: 2009-06-06 20:07:13

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Już je przyprawiłem. Pieprz , sól i takie tam ... Leżą w lodówce.
> Myślę tak: ubybłać je w mące i do frytownicy. Co o tym sądzicie ?

No z tą solą to bym był ostrożny. Może mi sie taka trafila, ale fląderki z
marketów są dość słone

GB

9. Data: 2009-06-06 20:13:01

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MH pisze:

> Sama mąka , czy z dotatkiem tartej buły ?..
>
> MH

Sama mąka. Skórka będzie bardziej chrupiąca..
Już mi smaku narobiłeś tą flądrą, chyba jutro też kupię..

10. Data: 2009-06-06 23:16:08

Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama mąka. Skórka będzie bardziej chrupiąca..
> Już mi smaku narobiłeś tą flądrą, chyba jutro też kupię..

I takżem uczynił !! Jedną płastugę wpindoliłem do frytownicy , drugą na
patelnię. Wnioski smakowe :

1. Frytownica - w zamkniętym pomieszczeniu wydziela się z osobnika smażonego H2O
, co powoduje pewne zbybłenie mięsa rybiego - odradzam !!

2. Patelnia ze sporą ilością oleju (może być Shell/Mobile1 - cokolwiek) , bez
przykrycia. Kuchnia upindolona makabrycznie , ale efekt... , hmmmm , palce lizać.

I to by było na tyle ,

MH

knajpy
Bywalcom restauracji - bawcie się dobrze ;)
Dla mlecznokarmiącej ;) Smak RedBull
Pierwsze maślaczki :-)
DO XL