Re: Fluor : ile?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Fluor : ile?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 2 Jul 2014 14:01:12 +0200

Dnia Wed, 2 Jul 2014 13:55:08 +0200, na
pl.sci.medycyna,pl.rec.kuchnia,pl.misc.dieta napisałeś(aś):

> Pytanie Twoje jest bez sensu i powtarzam, że nie masz wpływu na cokolwiek -
> nie każdy człowiek tak samo przyswaja różne skladniki, więc jednemu
> wystarczy minimalna ilość w produktach, żeby miał nadmiar, a inny może pić
> fluoryzowaną wodę i używać innych rzeczy równoczesnie i długo nic mu nie
> będzie. Poza tym przeczytaj uważnie artykuł - fluor jest już w tak wielu
> produktach spożywczych i kosmetycznych (prócz wody), że jedynym sposobem
> byłoby ich nieużywanie. A to nie jest możliwe, bo jak np dostaniesz fluor w
> koniecznym leku jako "bonus", to nie masz wyjścia.
> [...]

Zresztą dokładnie to samo jest z solą i cukrem. Jemy je we wszystkim - a co
do soli, to doszło już nawet do tego, że i w cukrze ją masz, bo jest
nagminnie fałszowany solą. Chleb ma oszukańczo zwiększaną wagę też przez
nadmierny (i to ogromny) dodatek soli, któa jest silnie higroskopijna i
wiąże mnóstwo wody, a woda waży dużo i masz w kilogramie chleba o wiele
więcej tej wody - płacisz za tę nadmiarową wodę w cenie chleba.