Frytki z frytkownicy

1. Data: 2002-02-08 08:19:23

Temat: Frytki z frytkownicy
Od: Tomasz Nejkauf <T...@b...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

jak w Subjecie: Frytki z frytkownicy czy one bardzo tucza czy tylko
troszeczke?

Tomasz Nejkauf

-----------------------------
Biblioteka Uniwersytecka UMK
tel. (56) 6114420
http://www.uni.torun.pl/~tnej

1. Data: 2002-02-08 08:31:17

Temat: Re: Frytki z frytkownicy
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frytki z frytkownicy czy one bardzo tucza czy tylko
> troszeczke?

Witaj!
Nie jestem moze znawca tylko domowym zastepczym amatorskim kucharzem
ktory potrawy ocenia wg smaku a ich "kaloriach",ale moje Dziewczynu w domu
mowia,ze wszystko co jest smazone,gotowane na olejach jest tuczace a
szczegolnie te potrawy slodkie.Czy to prawda ....?Ja co prawda przy wlasnym
gotowaniu przytylem "troszeczke"choc "slodkosci" nie lubie chyba ze
dziewczyny.Hi,hi.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska
Domowy "zastepczy" kucharz

1. Data: 2002-02-08 08:39:01

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nejkauf <T...@b...uni.torun.pl> wrote:

>Hej,
>
>jak w Subjecie: Frytki z frytkownicy czy one bardzo tucza czy tylko
>troszeczke?

..tuczące niestety ale polecane - frytka im cieńsza tym więcej
ma tłuszczu (relatywnie) warto więc robić grubsze i w głębokim
smażyć...a najlepiej w dwóch partiach. Najpierw raz - niech
lekko się posmażą a potem po chwili jeszcze raz (na złoto) A
frytkownica pozwala trzymać dość stabilną temperature i dobrze w
niej frytki się czują.

Można zasze zrobić frytki na blasze w piekarniku - ale to nie
to samo...

AgataW.

1. Data: 2002-02-08 08:43:34

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nejkauf <T...@b...uni.torun.pl> wrote:

> Hej,
>
> jak w Subjecie: Frytki z frytkownicy czy one bardzo tucza czy tylko
> troszeczke?

A czemu mialyby tuczyc mniej lub wiecej niz zrobione w zwyklym garnku?

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los

1. Data: 2002-02-08 09:07:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Hej,
>
>jak w Subjecie: Frytki z frytkownicy czy one bardzo tucza czy tylko
>troszeczke?

tyle samo...dlaczegomialyby mniej? owszem jak zalejesz kartofle
letnim olejem i bedziesz smazyl powoli, albo usmazysz frytki,
wylaczysz gaz i zostawisz je w oleju to pewnie bedzie malo
kartofla w tym tlustym przedmiocie, ale tak normalnie to nie
widze powodu dlaczego by mniej...tylko frytki z piekarnika
twierdza, ze maja mniej tluszczu w sobie. smaku tez, ale to juz
insza inszosc

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Zupa grochowa