Re: Funeralia

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Funeralia
From: XL <i...@g...pl>
Date: 26 Nov 2021 01:16:43 GMT

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Czytałem o pomyśle utworzenia grupy pt. funeralia. Moze sie zapisze, a
> moze nie,

http://ptantropologiczne.pl/funeralia/
Lednickie.
Się zapisz. Po co zaraz grupa.

?

> Apropos funeraliów aktualnie 497
> Ida świeta, a wcześniej barbórka, to sie poprawi?

Dopiero w wakacje. Kowid na plażach dziwnie słabo działa. Ludzie leżą jak
sardynki w puszce i im to nie przeszkadza, nawet propagandowe ,,statystyki"
w tym okresie grzecznie się idą gonić niemal do zera, obywatelsko i
gremialnie zmuszone do przerwy w kowidoterrorze - a potem pod jesień nagle
ci sami ludzie znow ulegają kowidozidioceniu, zamieniając się z normalnych
w kowidoidiotów, jak dr Jekyll w mr Hyde'a.
Arcyciekawa metamorfoza osobowosci ludzkiej - obserwowałam i obserwuję z
rosnącym zaciekawieniem, jak NA PSTRYKNIĘCIE ludziom się w łepetynach
wszystko przestawia w jednej sekundzie?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.