Re: Funeralia

Data: 2021-11-29 21:47:07
Temat: Re: Funeralia
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 28.11.21 um 16:45 schrieb Kviat:

> W Bawarii Certyfikatów covidowych nie sprawdzali, ale zawsze trzeba było
> wypełnić ankietę, podać przynajmniej jeden numer telefonu.
> "Okienka" z lodami zasłonięte taflą z plexi z wycięciem na podawanie
> lodów, a i tak gdy sprzedawca widział ktoś zbliżającego się bez
> maseczki, to już z daleka machał i pokazywał żeby założyć maseczkę zanim
> się dojdzie...
>
> Z drugiej strony widać jakie spustoszenie covid zrobił. Np. w takiej
> typowo turystycznej miejscowości Nördlingen pierwsze co się rzuca w oczy
> [...]

Chińczycy nie dojechali? Rothenburg ob der Tauber, perełka bawarska,
zawsze było pełne turystów z całego świata. Stare, niezniszczone mury,
muzeum kryminalne, uliczki, domy, cały dzień otwarty sklep
bozonarodzeniowy itd.
Certyfikaty (po polsku paszporty) kowidowe sprawdzali i sprawdzaja kiedy
wchodziłaś lub wchodzisz do restauracji, kawiarni, biblioteki, a
wypelniało sie ankiety z data, godzina, nazwiskiem i numerem telefonu.
Od paru tygodni musisz mieć certyfikat jak idziesz do fitness center i
na gimnastyke. W fitness center w ubiegłym tygodniu musisz mieć jeszcze
aktualny test. Przynosisz z domu lub kupujesz w recepcji, siadasz przy
stoliku, plujesz lub dlubiesz w nosie itd.
Inaczej miałeś na Krecie. Tam kelnerzy lub sprzedawcy nosili moze
maseczki, ale klienci raczej nie, chyba ze turyści. Niemcy, Holendrzy.
:-) No to teraz maja lockdown!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)