Re: Funeralia

Data: 2021-12-01 22:47:04
Temat: Re: Funeralia
Od: XL <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Kto jak kto, ale akurat zakaźnicy pracowali. A mowa powyżej była o
> chorobach zakaźnych.
>
> Sensowne zarządzane szpitale, czyt. te, którym udało się wymknąć z rąk
> PRAWACKICH zarządów, szybko wróciły do przyjmowania pacjentów.

y-pacjentow-w-2020-r-bez-szans-na-leczenie-oto-skute
k-pandemii/86m0dcs

> Nowotwory oraz inne choroby np. przewlekłe to inna sprawa. Ale w związku
> z tym kierować pretensje należy do rządzących PRAWAKÓW, którzy na coś
> takiego pozwolili. Dopuścili do takiego rozpasania, że prywatne wizyty
> lekarskie skoczyły w ciągu roku o ~30%.

... a stawki w kowidoumieralniach o 700?
To wina lewaka Kopertnika i całej reszty jego popleczników.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.