Re: Funeralia

Data: 2021-12-01 20:33:07
Temat: Re: Funeralia
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 01.12.2021 o 18:12, XL pisze:

> Lewacka prostomyślność poraża ???
> Przyczyną ,,niepojawiania się chorób" w 2020 były zabarykadowane
> przychodnie, teleporady, a także NIEZGŁASZANIE się ludzi chorych do
> szpitali w zwiazku z panującą tam kowidostatystyczną demoralizacją
> personelu, bezkarnie olewającego podstawową chorobę pacjenta z dodatnim
> testem. Przykłady skrajności opisywałam juz tutaj.
> Summa summarum - przyczyna to ruja i porubstwo w placówkach leczniczych!
> Nieliczne chwalebne wyjątki (jak np. mój lekarz rodzinny, trwający na
> posterunku w otwartej dla pacjentów przychodni) tylko potwierdzają tę
> [...]

Kto jak kto, ale akurat zakaźnicy pracowali. A mowa powyżej była o
chorobach zakaźnych.

Sensowne zarządzane szpitale, czyt. te, którym udało się wymknąć z rąk
PRAWACKICH zarządów, szybko wróciły do przyjmowania pacjentów.

> Więcej:
>
> https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/dwa-milion
y-pacjentow-w-2020-r-bez-szans-na-leczenie-oto-skute
k-pandemii/86m0dcs

Nowotwory oraz inne choroby np. przewlekłe to inna sprawa. Ale w związku
z tym kierować pretensje należy do rządzących PRAWAKÓW, którzy na coś
takiego pozwolili. Dopuścili do takiego rozpasania, że prywatne wizyty
lekarskie skoczyły w ciągu roku o ~30%.

--
Ewa