Re: Funeralia

Date: Fri, 26 Nov 2021 11:10:29 +0100
Subject: Re: Funeralia
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 26.11.2021 o 01:06, Sylvio Balconetti pisze:

> Sorry, to był troche wisielczy humor z mojej strony.
> Osobiście byłbym przykładem dla antyszczepionkowców, bo nie znam
> nikogo, kto zachorował i nikogo kto umarł z powodu covid-19.

Te pogrzeby to akurat nie z powodu covid. Ale poza tym znam przynajmniej
2 przypadki śmierci na covid. Jeden sąsiad z osiedla, trochę po 60 rż.,
który zakaził się, nim zdążył się zaszczepić, a już miał podobno termin.
Druga osoba to Czeszka, 48 lat. Lekarz rodzinny zapewniał ją, że jeszcze
nie trzeba się zgłaszać do szpitala. Jak już było trzeba, to okazało się
za późno.

> A rzadzacy zajmuja sie słupkami poparcia...

A premier podróżuje po Europie i próbuje robić dobrą minę do złej gry,
ale niestety nawet do zdjęcia może zapozować co najwyżej z wieżą Eiffla.

--
Ewa