Re: G????????????????????????????????

Data: 2010-03-15 13:07:35
Temat: Re: G????????????????????????????????
Od: d...@a...abc.com.pl

On Mon, 15 Mar 2010, Barbara Miącz wrote:

> Widzę spore zainteresowanie gruszą japońską.
> Niektórzy już ja mają w swoich nasadzeniach.
> Dlaczego np. na nią nie głosować?
> Byłoby o czym ogrodowym dyskutować a nie o tym, co w cytacie z Twojego posta.
> Można by się pochwalić urodą drzewka, smakiem owoców
> a nie kotem.
>
> Barbara

Gdybym mógł to zagłosowałbym na <autocenzura> tu kompromitujący obiekt
<\autocenzura>.
Pasuje do ogrodu lepiej niż kot bo nie jest szkodnikiem.
Ogród z kotem to nie jest ogród, to zbiór roślin. W prawdziwym ogrodzie
powinny być ptaki i żaby. Kot zamęczy wszystko co się rusza.
Taaak wiem, Wasze pupilki tego nie robią.

Pozdr.
D.P.