Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!

From: seb! <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!
Date: Tue, 26 Jul 2005 23:06:52 +0200

Dnia pięknego Tue, 26 Jul 2005 20:07:50 +0200, Andrzej Konarski
ogłosił(a):

>CZyli co mam zrobić? Parkiet ma ponad 20 lat.Cement pobieznie a na to
>wylewka samopoziomujaca(jaka bo sie nie znam)
>ale jak czytalem teraz w castoramy stronie to tam pisze ze taka wylewka to
>minimum 35mm i ten cemment z 30 to troche dużo ale sdam niewiem a pozatym
>czy nie za duze beda koszty na sama wylewkę ?

Pytanie tylko, czy w Twoim przypadku będzie taka potrzeba, aby takiej
grubości podkład robić? Poza tym stosowanie cementu i wylewki nie jest
wcale konieczne, a zależy od konkretnej sytuacji.

Podłoga przed położeniem parkietu być może była wyrównywana.
Moim zdaniem z decyzją o tym, co robić? należy się wstrzymać do
momentu, kiedy będziesz widział co rzeczywiście będzie pod parkietem,
gdy go usuniesz. Być może nie będzie źle i wystarczy cieńka warstwa
wylewki.

Jak nierówności nie będą duże to można pominąć cement i wyrównać
nierówności samą wylewką (przy b. niedużych samym klejem) tak jak
wspomniał Jarek P.

Użycie wylewki może być też uzależnione od tego czym był przyklejony
parkiet. W moim przypadku parkiet klejony był subitem bezpośrednio do
betonu i nie wszystkie rodzaje wylewek mogłem stosować. A usuwanie
subitu z betonu to mordercza robota.

O wylewkach jest trochę na
http://posadzki.atlas.com.pl/oferta/lista.php?Cat=4&
View=vca1php