Re: GLony

Data: 2005-08-21 21:30:47
Temat: Re: GLony
Od: "random name" <p...@b...pl>

Użytkownik "miro" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:de7o43$q5g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Posiadam oczko wodne od ponad miesiąca o objętości około 3500 litrów i
> głębokie na metr ponad i ostatnio musiałem wypompować całą wode i wyczyścić
> folie i wogóle wode bo oczywiście cała była zielona a folia pokryta
> zielonymi glonami :/ (niemam filtra) no ale doszłem do wniosku że muszę
> kupić jakiś filtr i pompe i zastanawiam się nad takim zestawem: AQUA JET PFN
> 2500 lub 3500 i filtr Aquael MAXI lub DEKOR.

Witam

Stosujesz nawozy do uzyzniania trawnika? Jezeli tak to postaraj sie ograniczyc.
Zamiast filtrow polecilbym raczej zrobienia strumyka gesto obsadzonego trzcina,
zasilanego pompa. Efekt jest wedlug moich obserwacji kilkakrotnie lepszy.
Torf. Wiele na tej grupie rozmawialismy o zastosowaniu torfu w oczkach wodnych.
Wedle mnie, torf w walce z glonami, sprawdza sie naprawde doskonale.