GOLABKI...

11. Data: 2011-01-01 23:13:16

Temat: Re: GOLABKI...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Jan 2011 23:54:29 +0100, Marsjasz napisał(a):

> [...]
> czasami rodzina (mysliwi) przywoza dzikie i one sa w smaku fenomenalne -
> niepowtarzalny rosol...
> w wyzej wymienionym sklepie jest tez mieso z Zubra ale serdecznie nie
> polecam - zwykle maja stare wysluzone Zubrzyska z odznaka "zasluzony dla
> bialowieskiego parku narodowego" - kiedys marynowalem takie mieso
> tydzien potem pieklem kilka godzin wreszcie (bo bylo nadal twarde)
> dusilem pol dnia - rozpadlo sie na twarde nitki -pojedynczych wlokien...
> cena co prawda 10 pln za kilo ale nadaje sie to tylko do zmielenia...
> albo na karme dla psow jak ktos nie lubi psow...

Raz ogromny kogut-bazant rozbił nam okno i się poderżnął na szybie, i spadł
poniżej, na ziemię. Bałam się go użyć na rosół, bo niebadany no i w ogóle.
MSK mnie namawiał, żeby zostawić, ale w końcu daliśmy sąsiadom, oni go
zjedli, podobno był pyszny :-)

12. Data: 2011-01-02 03:20:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, u mnie takie cudne bażanty chodzą, wlatują nawet na teren
> posesji... No ale przecież nie pójdę "w kłus" :-)

Załóż woliery, zacznij hodowlę, szlachetna to dziedzina: bażanty, pantarki i
przepiórki...

13. Data: 2011-01-02 11:38:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-02 04:20, Panslavista pisze:

> Załóż woliery, zacznij hodowlę, szlachetna to dziedzina: bażanty, pantarki i
> przepiórki...

Mój dziadek daaaawno temu hodował bażanty. W ogródku przy domku
jednorodzinnym w centrum uzdrowiska ;) To były czasy...
A we Wrocławiu bażanty chodzą sobie m.in. niedaleko gmachu głównego
Politechniki, nad Odrą :)

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2011-01-02 12:25:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Jan 2011 04:20:23 +0100, Panslavista napisał(a):

> Załóż woliery, zacznij hodowlę, szlachetna to dziedzina: bażanty, pantarki i
> przepiórki...

Kto wie...

15. Data: 2011-01-02 18:04:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 23:54, Marsjasz pisze:

> [...]
> cena co prawda 10 pln za kilo ale nadaje sie to tylko do zmielenia...
> albo na karme dla psow jak ktos nie lubi psow...

A koło mojego osiedla takie piękne sztuki czasami chodzą. Teraz mi
będzie ślinka ciekła. ;)

Ewa

16. Data: 2011-01-02 18:06:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-02 19:04, medea pisze:

> A koło mojego osiedla takie piękne sztuki czasami chodzą. Teraz mi
> będzie ślinka ciekła. ;)

Bażanty oczywiście, nie żubry. ;)

Ewa

17. Data: 2011-01-03 16:33:30

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 23:26, Rysio pisze:
> Powiem tak najsmaczniejsze sa prawdziwe gołebie. Mieso z kurczaka to
> przy gołebinie papier toaletowy.
>
> Jak ktos ma znajomego gołebiarza to polecam.

Mniam.

18. Data: 2011-01-03 17:24:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Jan 2011 17:33:30 +0100, Jadrys napisał(a):

> Mniam.

Ty ludożerco!
;-P

19. Data: 2011-01-03 17:58:20

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sty, 10:32, "Panslavista" wrote:
> Mi so do ry u lepiej przesma y .

Nie, no... nie przesadzaj - zaraz lepiej!
Zależy jaki smak chce się uzyskać i jak długo przygotowywać gołąbki.
Ostatnio gołąbki w kapuście włoskiej są przeze mnie serwowane (bo nie
trzeba obgotowywać kapusty. I jak będę chciała skrócić jeszcze czas
ich przygotowania, to skorzystam z Twojej podpowiedzi.
Ostatnio eksperymentowałam i do farszu dodałam 2 łyżki surowej kaszy
manny.
Wyszły ścisłe.

--
Pozdrawiam :)
JM

20. Data: 2011-01-03 18:33:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

ich przygotowania, to skorzystam z Twojej podpowiedzi.
Ostatnio eksperymentowałam i do farszu dodałam 2 łyżki surowej kaszy

Po co zwięzłe? Lubię takie sypkie, prawie jak ryż do nich...
Tu trudno o kapustę włoską, którą bardzo lubię, nawet taką z wody, z masłem
i bułką tartą.

Do siego!
MALE CZARNIAWE...
KTO WIDZIAŁ, KTO WIE?
Salatka Cezar- przepis
Karp w zalewie octowej - prośba o przepis