GOLABKI...

21. Data: 2011-01-03 20:22:46

Temat: Re: GOLABKI...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Jan 2011 19:33:13 +0100, Panslavista napisał(a):

> Po co zwięzłe? Lubię takie sypkie, prawie jak ryż do nich...

A ja lubię, jak się niemal rozpływają w ustach - do nadzienia dodaję wodę
albo rosół, żeby prócz miesmnych soków było więcej wilgoci i żeby dzięki
temu ryż miał się w czym rozkleić, a przez to wnętrze gołąbków było pysznie
aksamitne, nie grudkowate. Oj, mniam...

22. Data: 2011-01-04 18:55:05

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-03 18:24, Ikselka pisze:

> Ty ludożerco!
> ;-P

Miałem na myśli jastrzębia gołębiarza. :-P

23. Data: 2011-01-06 14:58:21

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-01 10:32, Panslavista pisze:
> Mieso do ry?u lepiej przesma?yae.

najlepsze są gołąbki luksusowe Pamapolu. Smakują dokładnie jak pulpety
Pamapolu, czy flaki Pamapolu. Obojętnie co jest w środku i na etykiecie
wyrobów Pamapolu smakuje dokładnie tak samo
--
zimo, wypierdalaj bo chcemy budować boiska!

Do siego!
MALE CZARNIAWE...
KTO WIDZIAŁ, KTO WIE?
Salatka Cezar- przepis
Karp w zalewie octowej - prośba o przepis