Garnek

11. Data: 2020-11-06 11:15:28

Temat: Re: Garnek
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

-88-l-fissler,t151803.html

> Napisali, że jest 72% stali w stali. Wnikliwsi mogą pomyśleć, że słabo,
> bo cukru w cukrze jest więcej.

I tak oto zły marketing może zepsuć prawdopodobnie całkiem niezły produkt.

Ewa

12. Data: 2020-11-06 12:22:14

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-05, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

-88-l-fissler,t151803.html

> Stal złożona w 72% ze stali.
>
> Miałbym wątpliwości.

Nie ze stali a 72% stali. Reszta siedzieli. Ale faktycznie ostry bełkot.
Nb. 18/10 to jest SS304, najtańsza z popularnych stal nierdzewna masowo
używana m.in. w garnkowej chińszczyśnie. 5% roztwór soli kuchennej już
to rusza.

--
Marcin

13. Data: 2020-11-06 14:00:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nb. 18/10 to jest SS304, najtańsza z popularnych stal nierdzewna masowo
> używana m.in. w garnkowej chińszczyśnie.

Teoretycznie tak, ale w praktyce to pewnie jest podobnie jak przy
gotowaniu (żeby nie odchodzić od tematyki grupy) - z pozornie tych
samych warzyw można zrobić barową czy przedszkolną breję albo wyszukany
ratatouille.

> 5% roztwór soli kuchennej już
> to rusza.

Jakość garnków stalowych najlepiej widać po umyciu w zmywarce.

Ewa

14. Data: 2020-11-06 15:13:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I tak oto zły marketing może zepsuć prawdopodobnie całkiem niezły produkt.

Zważywszy, że zwykle w takich fabrykach na jedną osobę sięznającą
przypada kilka z marketingu, ci ostatni mogliby się przyłożyć i
rozeznać w tym, co im przyszło sprzedawać.

Tutaj marnie wyglądają stalowe ucha. Muszą parzyć. Czekam na brytfannę,
która będzie miała uchwyty z tego materiału, co to nim promy kosmiczne
wykładali. Nagrzany w piecu do czerwoności można wziąć w rękę i nie
odczuć gorąca. Taki gar zaspokoiłby każdy snobizm nabywcy, cenę też
miałby akceptowalną przez każdego, kto ceni sobie prestiż.

Ponieważ chyba długo przyjdzie czekać, kupiłem niedawno w Lidlu dwa
garnki. Ładne, bielutkie, Ernesto mają na imię. Grube aluminium
powlekane matową ceramiką. Szklane pokrywki. Uchwyty wyglądają na
drewniane, ale to coś teflonopodobnego. Piszą, że można wstawić do
piekarnika. Jak komuś nie zależy na wysokiej cenie (tanie są), to
polecam.

--
Jarek

15. Data: 2020-11-06 15:15:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Marcin Debowski napisał:

> Nb. 18/10 to jest SS304, najtańsza z popularnych stal nierdzewna
> masowo używana m.in. w garnkowej chińszczyśnie. 5% roztwór soli
> kuchennej już to rusza.

"Bo zupa była za słona".

--
Jarek

16. Data: 2020-11-06 19:13:05

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nb. 18/10 to jest SS304, najtańsza z popularnych stal nierdzewna masowo
> używana m.in. w garnkowej chińszczyśnie. 5% roztwór soli kuchennej już
> to rusza.

W każdej garnkowej produkcji jest używana masowo
i nic się takiego nie dzieje.

17. Data: 2020-11-06 19:16:51

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj marnie wyglądają stalowe ucha. Muszą parzyć.

Ja tam wyczytałem, że styk jest punktowy i dlatego się
mocno nie nagrzewa ale nie napisali, że z powodu punktowego styku
jest ryzyko, ze się urwie przy przenoszeniu :-)

18. Data: 2020-11-06 20:17:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2020 o 19:16, cef pisze:

> Ja tam wyczytałem, że styk jest punktowy i dlatego się
> mocno nie nagrzewa ale nie napisali, że  z powodu punktowego styku
> jest ryzyko, ze się urwie przy przenoszeniu :-)

Mam brytfannę kupioną ładnych parę lat temu, w osiedlowym sklepiku, ze
stykowymi uchwytami. Nagrzewają się w piekarniku, ale nie urwały się
jeszcze.

NB jakiś "no name", kosztował pewnie około 100zł, a nie zaszkodził mu
ani piekarnik, ani zmywarka. Stal podejrzewam ta sama.

Ewa

19. Data: 2020-11-06 21:11:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cef napisał:

> Ja tam wyczytałem, że styk jest punktowy i dlatego się mocno
> nie nagrzewa ale nie napisali, że z powodu punktowego styku
> jest ryzyko, ze się urwie przy przenoszeniu :-)

Gotów jestm uwierzyć, że herbata robi się słodka od mieszania.
A inne metalowe ucha gorące są nie od przebywania w piekarniku,
tylko od braku punktowego styku.

Jarek

--
Kto misiowi urwał ucho?

20. Data: 2020-11-07 07:53:57

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-06, cef <c...@i...pl> wrote:

> W każdej garnkowej produkcji jest używana masowo
> i nic się takiego nie dzieje.

No ale tu powiało wiedzą tajemną, jakby ten garnek ze złota był czy cuś.
Szlachetna stal. Wyjątkowy garnek. Nie mogli od razu dodać, że da się w
tym gotować zupę na bazie składników, których nawet 66% może robić za
paliwo termojądrowe samego Słońca?

--
Marcin

ogorki duzo solne