Garnek

31. Data: 2020-11-09 17:29:25

Temat: Re: Garnek
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Robert Wańkowski napisał:

> Ale świat traci treści, które chcę przekazać.

Też jestem optymistą i zakładam, że to co tutaj piszę, czyta
więcej niż jedna osoba.

--
Jarek

32. Data: 2020-11-09 17:38:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, czego to się człowiek w kuchni nie dowie! Mnie ktoś kiedyś
> tłumaczył, że to postać apokryficzna, podobnie jak Francuz o nazwisku
> Chambeau, wynalazca szamba. Ten też ma przyznany patent?

O patencie dla inżyniera Chambeau nic nie wiem, ale to nie jest tak,
żeby żabojady takiego słowa w ogóle nie znali:

"Le bassin de rétention d'eaux pluviales du Chambeau"
https://www.limoges.fr/sites/default/files/PLU/7.4.2
_Assainissement.pdf

Co prawda chodzi o lokalizację, bo mają tam po prostu Rue de Chambeau,
ale co tam. :)

MJ

33. Data: 2020-11-09 19:12:26

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 5 listopada 2020 o 11:57:47 UTC+1 Robert Wańkowski napisał(a):
> Szukam garnka i patelni z wyższej półki.
> Wyższej niż Zwieger. Ma dać się używać w piekarniku i indukcji.
>
> No co patrzeć, zakładając, że cena nie gra roli. Żeliwny odpada.
>
> Jak ktoś ciekaw, dlaczego ma być drogi, to od razu wyjaśniam... snobizm. :-)
> Ale ja mam tylko poszukać, a sam nie mam pojęcia.
>
> Robert
Prosisz i masz
https://znajdz-taniej.pl/promocja/garnki/garnek-wyso
ki-miedziany-z-pokrywa-prima-matera-de-buyer-280-mm-
d-6242-28-3011246242281.html

34. Data: 2020-11-10 08:18:38

Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też jestem optymistą i zakładam, że to co tutaj piszę, czyta
> więcej niż jedna osoba.

Chlip, chlip, (to ze wzruszenia) jakby błysk dawności: od garnków po
szambo i stropy Kleina...
pozdr
Stefan

Avast.

35. Data: 2020-11-11 17:57:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Może to ten sklep lub dystrybutor? Taka oferta adresowana do
> nowobogackich snobów? Dobry produkt nie potrzebuje takiej reklamy.

W obecnych czasach każdy produkt potrzebuje reklamy. Oczywiście
najlepiej by było, gdyby dobre produkty miały dobrą reklamę, ale często
bywa inaczej, a czasem wręcz odwrotnie.

Ewa

36. Data: 2020-11-11 18:00:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam obawy, że nie. Ale problem nie tyle SS304 co w tym co mam sobie pomyśleć
> o firmie, która próbuje ze zwykłego, pospolitego materiału zrobić Bóg
> wie jaki atut dla swoich wyrobów?

Mniej więcej to samo możesz pomyśleć, co myślisz o firmie produkującej
czekoladę lub serek do smarowania, która z tak pospolitego materiału jak
mleko próbuje zrobić Bóg wie jaki atut.

> Co się dzieje?

Np. robią się takie czarne kropeczki na dnie, takie mini-wżery.

Ewa

--

Milka to alpejskiego mleka najdelikatniejszy smak.

37. Data: 2020-11-11 18:19:36

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2020 o 17:57 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> W obecnych czasach każdy produkt potrzebuje reklamy. Oczywiście
> najlepiej by było, gdyby dobre produkty miały dobrą reklamę, ale często
> bywa inaczej, a czasem wręcz odwrotnie.

Nie ciągnij śliskiego tematu, Ewa...
:)

W rzeczywistości dobra reklama ma trafić do właściwej grupy docelowej
(target group).
Ta reklama trafiła bez pudła - do ciebie! A dlaczego trafiła - lepiej nie
wnikać.

--
Trefniś

38. Data: 2020-11-12 00:02:26

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-11, FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Mniej więcej to samo możesz pomyśleć, co myślisz o firmie produkującej
> czekoladę lub serek do smarowania, która z tak pospolitego materiału jak
> mleko próbuje zrobić Bóg wie jaki atut.

Są i czekolady/smarowidła bez mleka albo na jego substytutach, więc
podkreśla się, że produkt zawiera prawdziwe mleko. Tu, przy SS304, chyba
nie ma tego typu garnka, a już na pewno z takiej półki, który byłby
wykonany z czegoś gorszego. Można dostać w ogóle konsumenckie garnki ze
stali serii 200?

Lepszą analogią są za to reklamy kawy i herbaty, informujące w duchu
rewelacji dietetycznej, że mają one zero kalorii. Chwalić się w taki
sposób użyciem SS304 to tak jakby reklamować wysokiej klasy samochód
kłądąc nacisk, że ma 4 koła i to z oponami.

--
Marcin

39. Data: 2020-11-12 00:40:42

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są i czekolady/smarowidła bez mleka albo na jego substytutach, więc
> podkreśla się, że produkt zawiera prawdziwe mleko.

I potem kupujesz karton mleka, i tam jest napisane:

MLEKO
Skład: mleko
Uwaga: zawiera mleko

MJ

40. Data: 2020-11-12 01:09:14

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-11-11, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

> I potem kupujesz karton mleka, i tam jest napisane:
>
> MLEKO
> Skład: mleko
> Uwaga: zawiera mleko

Taki wymóg formalny zdaje się.