Re: Garnki Bergoff

Data: 2006-10-03 22:07:51
Temat: Re: Garnki Bergoff
Od: Filip Kaliński <f...@g...com>

Syla napisał(a):
> Witajcie
> Naczytałam się wiele pozytywnego o tych garnkach, nie jestem jeszcze jednak
> zdecydowana, który model polecacie? Garnik będą wykorzystywane na płycie
> gazowej.
> Ponoć te z Berghoffa mają super dna, w których ciężko jest o przypalenie
> potraw.
> Czekam na opinie
> Sylwia

Witam,

Mam te garnki od dłuższego czasu i uważam że są rewelacyjne, praktycznie
niezniszczalne.
Kilka razy zdarzyło mi się spalić w nich rzeczy (np. rosół zostawiony do
4-tej w nocy, obudził mnie dopiero dym) a nic po nich nie widać. Poza
tym świetnie trzymają ciepło a przy tym szybko się nagrzewają.

Jedyny problem który mogę podać, to że ponieważ ich uchwyty mają od
spodu plastikowe części, to przy zbyt dużym ogniu zdarza się te części
przypalić. Ale coś za coś, nagrzanych uchwytów z metalu nie dało by się
wziąć do ręki...

Pozdrawiam,
Filip