Re: Garść pytań głupawych

Data: 2017-05-19 15:11:40
Temat: Re: Garść pytań głupawych
Od: s...@g...com

W dniu piątek, 19 maja 2017 08:32:47 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> Nie, to aż drzewo.

Posadzilem ich tyle ze dla mnie to tylko drzewo. I tego zycze wszystkim bo to calkiem
dobre podejscie.

sadzili w sporo większych ilosciach. A tak ze strachu przed problemem bedzie łyso.
Albo co bardziej zdesperowani jak ja posadzą owocowe.

> Gdyby nie było głupich ludzi, niepotrzebne byłoby prawo o ochronie przyrody
> i nikomu nie przychodziłoby do głowy pozbywanie się drzewa przy użyciu
> roundupu i wiertarki.

Nie wiem czy widzisz bezsens powyższego stwierdzenia ale chyba jednak nie skoro
napisales. Przepisy były i chcący mógł drzewo utruć i sie go pozbyć.

A ktos kto chciałby drzewostanem zarzadzić legalnie miał związane ręce.

Takie sa realia.

> Prawdziwy mężczyzna nie po to sadzi drzewo, buduje dom i płodzi syna,
> by potem, jak mu się odwidzi - zasiekierować drzewo, porzucić dom
> i zostawić syna z matką.

Drzewo sadzi ojciec. I jego syn lub wnuk musi prosić obcą osobe o pozwolenie na
zarzadzenie spuscizną po przodku.

Nie sądze aby te kogike dało sie obronić w zakresie jaki zaprezentowales.

I chyba nie ma sensu sie spierać bo Ciebie nie przekonam, ty mnie też nie.

Przy czym w zyciu nasadzilem dobre 2-3 tysiące drzew nie zajmując sie tym zawodowo
ani troche. I nature chronic potrafie. Ale sensu w przepisach o jakie sie spieramy
nie widze.