Gdzie kupić oliwke w doniczce?

1. Data: 2005-04-19 12:06:22

Temat: Gdzie kupić oliwke w doniczce?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że grupa niezupełnie ta, ale specjalizowanej od roślin
doniczkowych zdaje się nie ma, więc wybaczcie.

Gdzie (Warszawa) kupić żywą oliwkę w doniczce? Jest takowa w nowym
katalogu Makro, ale może jeszcze jakieś inne lokalizacje ktoś mi
wskaże?

I przy okazji: czy taka doniczkowa oliwka ma jakieś specyficzne
wymagania? Doczytałem póki co, że jest zimozielona, że dobrze znosi
trzymanie w domu, ale to były informacje sprzedawcy, wolałbym je
gdzieś potwierdzić, zwłaszcza interesuje mnie, jak takie drzewko
trzymać w domu, gdzie, jak podlewać, jak i czy przycinać, co zimą itp.

I ostatnie pytanie: a czy gdzieś dałoby się kupić oliwkę bonsai?

Dzięki z góry.

J.

2. Data: 2005-04-20 15:11:52

Temat: Re: Gdzie kupić oliwke w doniczce?
Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzymać w domu, gdzie, jak podlewać, jak i czy przycinać, co zimą itp.
>
> I ostatnie pytanie: a czy gdzieś dałoby się kupić oliwkę bonsai?

jest grupa

alt.pl.rosliny doniczkowe

pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-04-20 19:31:32

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> jest grupa
>
> alt.pl.rosliny doniczkowe
>
> pozdrawiam
> Aga

O tak. Jest. Tak często odwiedzana, że raz na miesiąc tam kliknąć to i tak
strata czasu.
:-)
Pozdrawiam bez tajemnic
skryba

4. Data: 2005-04-20 20:31:55

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> O tak. Jest. Tak często odwiedzana, że raz na miesiąc tam kliknąć to i tak
> [...]

To racja. Ale jest.

pozdrawiam
Aga

5. Data: 2005-04-20 20:38:27

Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie (Warszawa) kupić żywą oliwkę w doniczce? Jest takowa w nowym

Około 200 szt widziałem dzisiaj w Leroy'u na Modlińskiej cena (mogę sie
mylić bo nie interesowałem się tym) 38,- do drzewka dołączona buteleczka
(chyba 5ml) oliwy
Pozdrowiena Tomaszjan

6. Data: 2005-04-20 21:01:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Tomaszjan wrote:

> Około 200 szt widziałem dzisiaj w Leroy'u na Modlińskiej cena (mogę
> sie mylić bo nie interesowałem się tym) 38,- do drzewka dołączona
> buteleczka (chyba 5ml) oliwy
> Pozdrowiena Tomaszjan
:))))
a w jak wysokie 'drzewko'
?
ja wiem gdziej jest takie okolo 4 metrow
w 350 litrowym pojemniku za 10 000 zl
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2005-04-20 21:27:58

Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w jak wysokie 'drzewko'
> ?
> ja wiem gdziej jest takie okolo 4 metrow
> w 350 litrowym pojemniku za 10 000 zl

Hahahaha
Około 20cm. Wychodzi na to, że małe jest piękne i tanie
wysokość mniejsza 20 razy a cena 263. Fiuu, fiuu!
Pozdrawiam
Tomaszjan
Ps. Tak mi się skojarzyło
Dlaczego tanie wino jest dobre?
Bo jest tanie i dobre!

8. Data: 2005-04-21 05:34:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Tomaszjan wrote:

> Hahahaha
> Około 20cm. Wychodzi na to, że małe jest piękne i tanie
> wysokość mniejsza 20 razy a cena 263. Fiuu, fiuu!
:))))
mysle
ze zaleznosc miedzy wysokoscia a cena nie jest zaleznoscia liniowa
:)
bywam tam co jakis czas i na wlasne oczy stwierdzam
ze pomimo takich cen
te rosliny ( jest tak kilka pozycji w tej cenie) znajduja Kupcow
:)))))
sam zreszta tez
gdyby mnie bylo stac wolalbym taka juz wyrosnieta
:)
> Ps. Tak mi się skojarzyło
> Dlaczego tanie wino jest dobre?
> Bo jest tanie i dobre!
:)
jak sie nie ma co sie lubi
to sie lubi co sie ma
:))))

9. Data: 2005-04-21 07:16:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że grupa niezupełnie ta, ale specjalizowanej od roślin
> doniczkowych zdaje się nie ma, więc wybaczcie.

Dzięki za odpowiedzi, oliwka już kupiona (bezpośrednio od importera,
od Tomaszewskiego znaczy się), ale mam następne pytanie: czy zna ktoś
jakieś portale na których znalazłbym opis pielęgnacji takiego drzewka?
Albo samemu choć w kilku słowach to opisać? Bo póki co znajduję przez
google jedynie jakies krótkie wzmianki, w dodatku dokładnie sprzeczne
ze sobą (choćby kwestia przydatności drzewka do hodowli w domu i jego
przycinania).

J.

10. Data: 2005-04-21 07:38:34

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
[...]
> jak sie nie ma co sie lubi
> to sie lubi co sie ma
> :))))

Ciekaw jestem co byś [wybrał] polubił gdybyś [próbował] pił z
zamkniętymi oczami.
;-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy