Gdzie kupujecie w Krakowie ...

31. Data: 2004-08-05 21:07:24

Temat: Re: Gdzie kupujecie w Krakowie ...->OT
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:ceu13q$dhp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:cetli7$h71$1@inews.gazeta.pl...

> Ja w kwestii czysto formalnej: jak się _z siebie_ zdejmuje wnętrze? :-D

Ach, kobiety, wszystko tłumaczyć łopatologicznie
;-)

Ogrodniczki, czytaj - ogrodniczki, przez małe "o".

Pozdrowienia, Jan_jr

32. Data: 2004-08-05 21:37:03

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan_jr <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

> Ach, kobiety, wszystko tłumaczyć łopatologicznie
> ;-)
>
> Ogrodniczki, czytaj - ogrodniczki, przez małe "o".

S[a]dzisz, że nie wiedzą o co chodzi [z tymi "..."]?
;-)
pozdr. Jerzy

33. Data: 2004-08-05 21:44:06

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl>

> Ja w kwestii czysto formalnej: jak się _z siebie_ zdejmuje wnętrze? :-D

Ty Basiu, nawet jakbyś zdjęłą Wnetrze, to i tak coś pieknego z Ciebie warte
opisania przez Poetów pozostanie.
:-)
pozdr. Jerzy

34. Data: 2004-08-05 21:49:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Basia. (po prostu nie mogłam się oprzeć - "ORMO czuwa")

He he;-) ORMO - to nawet do jednego
gostka na tej grupie pasuje:-)))

Pozdrawia z umiarem boletus

35. Data: 2004-08-05 21:51:11

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> zdjąć

> Na Jerzego? ;-)
>
> Pozdrawiam, Basia. (po prostu nie mogłam się oprzeć - "ORMO czuwa")

Odrzućmy "..." [cudzysłowy,nawiasy czy klamry = przesądy] i zaszalejmy na
całego.
;-)
pozdr. Jerzy

36. Data: 2004-08-05 21:56:12

Temat: Re: Gdzie kupujecie w Krakowie ...
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał

> Piotr też sie do ORMO zapisał...chyba ;)

:-)))))
A skądże Kasiu!
Kiedyś już chyba pisałem, że wytykanie błedów uważam za wyjątkowo
małostkowe:-),
tak tylko chciałem odnotować, że ORMO zaspało tą razą/ zasugerować, że
chyba trzeba mieć wtyki jak Marta, coby przymknęło oko.
:-)))

Nawet do TP S.A. się nie zaliczam:-) (Tnij Posty Siermięgo Adna), a do ZONO
(Zdeklarowani Obrońcy Netykiety Orginalnej) to nigdy nikt mnie nie
wciągnie...

:-))))
Pozdrawiam
p...@r...pl

37. Data: 2004-08-05 21:57:08

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@g...pl> wrote in message

:-D

> S[a]dzisz, że nie wiedzą o co chodzi [z tymi "..."]?
> ;-)

Dmucham na zimne.

W Kopciuszku złe siostry mierzyły bucik, który nie pasował
na ich nóżki. Siostry nie zwracały uwagi na fakt, że książę szukał
"pięknej" dziewczyny. Z naciskiem na słowo "pięknej".

A propos. Gdyby "Ogrodniczki" nie były piękne, odpuściłbyś
im męczarnie? Jeżeli tak, to zawsze to jakaś pociecha dla
brzydkich...
;-)

Pozdrowienia, Jan_jr

38. Data: 2004-08-05 22:39:06

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał

> Cukiereczków nie uprawiam i raczej wywożę rośliny:-)
> Nie snobuję się też na znojomść z właścicielami, pani
> Bożenka (Grażynka - nigdy nie pamiętam) zupełnie mi
> wystarczy, to królowa rabatów;-)

:-)Dlaczego snobizm?:-)
Interesy po prostu... Najtańsza/najzdrowsza woda jest w źródle:-)
Także wybór dużo obszerniejszy niż z samej wystawki - ja tam jadę raz na
rok/2lata... nie po to aby popatrzeć z zazdrością na matecznik:-)

> No i zdecydowanie wolę wieksze fury bo pakuje się do nich
> zielsko bez stresu:-)

:-)Nie myślisz chyba, że z Kielc dojechałem tam Melexem:-))))

> Pozdrawiam
> Marta
> "ta nawiedzona od lisciastych"

:-)Do Krzywaczki tylko liściaki wwożę:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

39. Data: 2004-08-05 23:31:40

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan_jr <j...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]

> [...]
>
> A propos. Gdyby "Ogrodniczki" nie były piękne, odpuściłbyś
> im męczarnie? Jeżeli tak, to zawsze to jakaś pociecha dla

A jak ci się wydaje, jakie sie tu na tej liście "Kopciuszki" obnażają?
Każda warta grzechu!!!
:-)
pozdr. Jerzy

40. Data: 2004-08-06 04:32:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski napisał:

> tak tylko chciałem odnotować, że ORMO zaspało tą razą/ zasugerować, że
> chyba trzeba mieć wtyki jak Marta, coby przymknęło oko.
> :-)))

Zaspało jak sądzę:-)

Pozdrawiam
Marta

Poszukiwana roślina ...
Mostek nad oczkiem wodnym
hortensja uniwersalna
zdjęcia liliowców dla Janusza :-)
Lucky Bamboo - Drakonia - problem z korzeniem...