Gdzie mozna kupic ges

1. Data: 2001-04-13 07:21:52

Temat: Gdzie mozna kupic ges
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na Wielkanoc zawsze pieklem kaczke, w zeszlym roku pierwszy raz kupilem ges,
byla wspaniala. Kupilem przypadkowo w sklepie firmowym zakladow drobiarskich
w Obornikach Wlkp.
Zdziwilem sie wczoraj, ze kiedy panuje BSE, zaklady drobiarskie
zbankrutowaly.
Gdzie kupic ges w Poznaniu, sklep firmowy na 28 czerwca tez zlikwidowany.
Pozdrawiam
MarekF

1. Data: 2001-04-13 16:53:29

Temat: Re: Gdzie mozna kupic ges
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz kupilem. Niestety nie cala tylko piersi gesie.
Czy ktos jadl ges??

1. Data: 2001-04-17 08:16:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MaF napisal:

> Juz kupilem. Niestety nie cala tylko piersi gesie.
> Czy ktos jadl ges??

:-)) Jadł, ale w Warszawie - i nie kupowaną, tylko dostałam z "mojej"
wsi. I musiałam ją osobiście oskubać :-(

Krycha

1. Data: 2001-04-17 15:26:15

Od: Maciek 'Babcia' Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Apr 2001 10:16:22 +0200, Krystyna Chiger <k...@p...pl>
wrote:

>:-)) Jadł, ale w Warszawie - i nie kupowaną, tylko dostałam z "mojej"
>wsi. I musiałam ją osobiście oskubać :-(

A mnie wkoło domu biegają dwie żywe ;-) Ot takie hobby mojego ojca
który u mni na działce hoduje różne zwierzaki (sam mieszka w bloku).
Mam na działce: dwie gęsi (gęś i gąsior), dwie kurki i kogutka
"japonki", królika, z 10 gołebi, ryby w stawie i na dodatek dwa psy. A
wszystko praktycznie w środku podwarszawskiego miasta. Przynajmniej
mam własne jajka kurze i gęsie :-)))))))

Zdrówko

Maciek 'Babcia' Dobosz
Warszawski Klub Paintballowy "Ranger"
Banshee RT (dawniej RangerII)
N.A.S.K. Nieudolny Administrator Sieci Komputerowej
http://paintball.info.pl/

zyczenia
stek, mazurek i swieta
Wesolych Swiat
Ciasto karmelowe
Czy nikt z was nigdy nie robil marcepanu?