Gdzie najlepiej zamowic szafki??

1. Data: 2007-01-22 18:57:45

Temat: Gdzie najlepiej zamowic szafki??
Od: "walt" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dluzszego czasu przymierzam sie do remontu kuchni. Niestety kuchnie
mam mala i chcialbym wykorzystac jak najlepiej to miejsce wiec wydaje
mi sie ze najlepiej zamowic szafki na wymiar. Czy wiecie gdzie w
Poznaniu lub w okolicach mozna zamowic takie szafki. Zalezy mi na czyms
takim, ze ja zaprojektuje co gdzie ma sie znajdowac, ktos przyjedzie
pomierzy to i wykona. Dobrze aby byly to takie nowoczesne szafki np.
jak w Ikea.

Pozdr. Maciek

2. Data: 2007-01-23 10:50:35

Temat: Re: Gdzie najlepiej zamowic szafki??
Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek podpisany jako "walt" napisał:
> [...]
> takim, ze ja zaprojektuje co gdzie ma sie znajdowac, ktos przyjedzie
> pomierzy to i wykona. Dobrze aby byly to takie nowoczesne szafki np.

Ja zamówiłem jednak w Ikea. Ze względu na cenę ale przede wszystkim na to,
że są dostępne od ręki. Od razu wszystko zapakowałem do samochodu i
zawiozłem do domu. W innych miejscach terminy są zabójcze.
Zacząłem już montować - wszytsko jest dość proste i łatwe.
Do składania potrzebny jest jedynie wkrętak (lepiej wkrętarka) i młotek, ale
do montażu przyda się trochę innych narzędzi (poziomica, wiertarka,
wyrzynarka, piłka itp.)
Co do wykorzystania miejsca, to zakładając, że ściana ma więcej niż 1 metr
;), to w najgorzym razie stracisz 10cm na całej długości (szafki są 30, 40,
50, 60, 70 i 80cm ). Pozostałą przestrzeń maskuje się.
Przejdź się do Ikea, zrób projekt na ichnich kompach (mnie, mając już mniej
więcej ustalone co i jak, zajęło to niecałe 5 minut) - nic to nie kosztuje.

3. Data: 2007-01-23 13:19:23

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pejurek napisał(a):

> Ja zamówiłem jednak w Ikea. Ze względu na cenę ale przede wszystkim na
> to, że są dostępne od ręki.

hmmm czy cena naprawde jest korzystna w Ikei?
Zrobilam sobie ostatnio kalkulacje na mala kuchnie i zbladlam bo nie
przesadzajac w dodatkach wyszlo mi ponad 6tys :-O
zaznaczam, ze biale mi sie nie podobaja ;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

4. Data: 2007-01-23 14:04:06

Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek podpisany jako "T0SIA" napisał:
> hmmm czy cena naprawde jest korzystna w Ikei?
> Zrobilam sobie ostatnio kalkulacje na mala kuchnie i zbladlam bo nie
> przesadzajac w dodatkach wyszlo mi ponad 6tys :-O
> zaznaczam, ze biale mi sie nie podobaja ;-)

Nie, nie białe.

Ja wybrałem Faktum Aplad w kolorze beżowym plus blat bardzo ciemny brąz z
pseudo-aluminiową krawędzią. IMO wygląda całkiem fajnie, choć jest z tych
średnio - cenowych (ale ceny nie różnią się bardzo, w końcu to tylko inne
fronty).

Na górze mam 2.40 metra bieżącego szafek w lini prostej, na dole (licząc po
ścianach) 4.30 metra bieżącego szafek w lini łamanej (z szafką narożną z
koszem).

Za to wszystko zapłaciłem 3500zł i mam w zasadzie wszystko co potrzeba
(szafki z półkami, z szufladami, pod kuchnię, pod okap, pod mikrofalówkę,
hamulce do drzwiczek, kosz obrotowy), nie licząc uchwytów drzwiczek, ale
tych nie muszę przecież kupować w IKEA.

Nie wiem czy to tanio czy drogo, ale w innych miejscach liczyli 1000zł za
metr bieżący szafek, ale to na początek, bo za każdą duperelkę potem trzeba
dopłacać (a to nóżki, a to uchwyty, a to to a to tamto). Nie wspomnę że za
projekt zyczyli sobie nawet po 200zł. Dziękuję, postoję.

W tych z IKEA mam wszystko, łącznie z nóżkami, listwami maskującymi.

Wiem, że pewnie można kupić taniej gdzieś u producenta, ale sorry, ja
pracuję i nie mam czasu. Straciłem cierpliwość, kiedy pojechałem do jednego
z większych producentów na mazowszu w sobotę 30 grudnia i pocałowałem
klamkę, mimo że na ich stronie zapraszają w każdą sobotę do zwiedzania
ekspozycji.
Zrobili sobie wolne przed sylwestrem. Z takim podejściem daleko nie zajadą.

Majsterkować lubię, więc z przyjemnością sam sobie te szafki zmontuję w
kilka wieczorów i weekend.

ZMYWARKA BOSH
Rury gazowe pod płytą kartongipsową
kohler - szukam wzornika
Ozdobna blacha - gdzie to kupic
Chłodziarko - zamrażarka Liebherr CNes 38030