Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

11. Data: 2008-09-03 21:42:59

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka pisze:
> Witam i bardzo proszę o info, jeśli ktoś z Was wie, gdzie szukać wymogów co
> do stroju na WF. Czy jest to widzimisię nauczyciela, czy może jest zapisane
> np. w statusie szkoły czy jakimś innym regulaminie? Chodzi o to, że wydałam
> na rozpoczęcie roku ponad 500 zł i zwyczajnie mnie na razie nie stać na
> kolejny zakup, a dziecko zestresowane groźbą pani, że jak nie będzie miało
> "to pani wstawi pały". Póki co będzie chodzić w białej bluzce i zielonych a
> nie granatowych spodenkach, ale początek IV klasy a tu nerwy z takiego
> błahego powodu...

A nie da się tych zielonych uprać z dżinsami ?
Adam

12. Data: 2008-09-04 05:38:48

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Mamy w domu osstanio szał pokemonowy.

To to jeszcze funkcjonuje? Trzeba przyznać, że w świecie sekundowego
zainteresowania mocno się trzymają te pokemony...

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

13. Data: 2008-09-04 05:43:49

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> No i się zaczyna :/

> To ustala tylko i wyłącznie nauczyciel. Dlaczego? Dlatego, że chce nauczyć
> dzieci pewnych reguł. Reguł które w późniejszym życiu dla nich będą tak
> potrzebne.

Dziwna zasada. Nauczyciel WF ma za zadanie uczyc dzieci, że maja wygladać
jednakowo? A po co?
U nas ma byc strój sportowy - okreslono rodzaj obuwia, koszulek i spodenek.
Ale nie kolor. Co ma kolor do tego?
Poza tym jest to dodatkowy wydatek dla tych, którzy maja ( a przeciez
wszyscy maja jakies stroje sportowe , które moga sie nadawać na WF) i
kupować cos nowego tylko ze względu na kolor to już jest bez sensu dla mnie.
Na szczęście w naszej szkole nauczyciele i dyrektorka podchodzą do życia
realnie i bez zbytniego naciagania rodziców finansowo. Bo to jest zwykłe
widzimisię ww nauczyciela/dyrekcji w szkole Orki i ja bym na Jej miejscu
pogadała o tym z dyrekcją.
Beatka

14. Data: 2008-09-04 07:13:34

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik pisze:

> [...]
> dzieci pewnych reguł. Reguł które w późniejszym życiu dla nich będą tak
> potrzebne. W późniejszym życiu będą nim podlegać za każdym razem.

Czy nie jesteś aby nauczycielem wf?!

--
pzdr

15. Data: 2008-09-04 07:16:08

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Rais* napisał(a),a było to tak:

> Czy nie jesteś aby nauczycielem wf?!

Nie :-). Nie jestem nauczycielem wf - u, nigdy nie będę i nigdy nie
chciałam być :-)).
Powiem więcej , nienawidziłam tego przedmiotu..

Problem jest mi znany ze względu na mamcię oraz innych członków tej "
społeczności"

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

16. Data: 2008-09-04 07:20:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e napisał(a):

> Tylko dlaczego ja (chociaż nie ma takich wymagań, może być kolor
> dowolny) nigdzie w mieście nie mogę znaleźć zwykłej bez wzoru, napisu,
> prążków itp. białej koszulki?? Ludzie w jakich sklepach kupuje się
> białe koszulki?? ;)

Na targu, 5 zł sztuka, made in China ;-)

Justyna
GG 6756000

17. Data: 2008-09-04 07:29:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy nie jesteś aby nauczycielem wf?!

W Twojej branży zdaje się panuje całkowita dowolność...

Qra

18. Data: 2008-09-04 07:31:54

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik pisze:

> [...]
> Powiem więcej , nienawidziłam tego przedmiotu..
>
> Problem jest mi znany ze względu na mamcię oraz innych członków tej "

Aha. Mimo wszystko powstrzymam się od dalszych komentarzy.

:)

--
pzdr

19. Data: 2008-09-04 07:34:11

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *bb0702* napisał(a),a było to tak:

> Dziwna zasada. Nauczyciel WF ma za zadanie uczyc dzieci, że maja wygladać
> jednakowo? A po co?

Już wytłumaczyłam to . Jeżeli komuś takie wytłumaczenie nie pasuje to jego
problem.
Są nauczyciele , którzy nie są tylko marionetkami swojego przedmiotu. Oni
oprócz ćwiczeń chcą dzieciom coś innego przekazać.

> U nas ma byc strój sportowy - okreslono rodzaj obuwia

A na ciemnej podeszwie czy jasnej? Jeżeli na jasnej to też robisz problem i
nazywasz go "widzimisię"?

>, koszulek i spodenek.
> Ale nie kolor. Co ma kolor do tego?

Kolor ma znaczenie. Najważniejsze znaczenie ma kolor koszulek.
wiesz dlaczego nauczyciel najczęściej chce aby koszulki dzieci miały kolor
biały??

> Poza tym jest to dodatkowy wydatek dla tych, którzy maja ( a przeciez
> wszyscy maja jakies stroje sportowe , które moga sie nadawać na WF)

No przestań. Kupno białej koszulki i spodenek określonego koloru to
rzeczywiście problem :/
Tu nie komuna gdzie nic w sklepach nie ma.

> kupować cos nowego tylko ze względu na kolor to już jest bez sensu dla mnie.

Tak samo jest bez sensu kupować całkiem inne podręcznik niż ma dziecko
które chodzi do tej samej klasy co twoje ale do innej szkoły np.
( nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam to co chce pokazać ).

> Na szczęście w naszej szkole nauczyciele i dyrektorka podchodzą do życia
> realnie i bez zbytniego naciagania rodziców finansowo.

Szczęściara jesteś ;-)

> Bo to jest zwykłe
> widzimisię ww nauczyciela/dyrekcji w szkole Orki i ja bym na Jej miejscu
> pogadała o tym z dyrekcją.

Zawsze można pogadać, ale najpierw z nauczycielem. Zresztą jestem
przekonana że i ten nauczyciel jak i dyrektor poda sensowne uzasadnienie.
:-)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

20. Data: 2008-09-04 07:40:36

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Rais* napisał(a),a było to tak:

> Aha. Mimo wszystko powstrzymam się od dalszych komentarzy.

A czemu to?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?