Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

251. Data: 2008-09-05 19:27:15

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka wrote:

> Też jesteś z Gdańska, więc poradź mi gdzie kupić spodenki "za kilka
> złotych" ? W lumpeksie? Obeszłam dziś cały Wrzeszcz, i wierz mi, że
> raz -kupno granatowych spodenek dla dorastającej panienki to spore
> wyzwanie, rozmiary z reguły kończą się na 152, a często tylko na 146,
> i zwyczajnie są za małe. A dwa-kupno spodenek w sklepie
> sportowym-damskich "s" nie wchodzi w grę, bo kosztują 79 zł-to jak
> dla mnie nie jest kilka złotych.

to przefarbuj te zielone spodenki na czarno czy granatowo - farby do tkanin
na pewno dostaniesz na dziale pasmanteryjnym sklepu Paulina w gdansku Zaspie
na Pilotow 3.

JoAsienka.
Zrób sobie dobrze za darmo :
http://www.vistaprint.pl/frfpl?frf=465957045388

252. Data: 2008-09-05 19:27:58

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

2115A-280_560124_560369a.jpgWidzę

> A co Ci się stało?
>
> Qra, to chyba od tego oglądania TiVi ;-)

o jesu
jak pisałam to ładnie było
a tu takie klocki
:-)

Sylwia, to nie ja to pewnie mi się klawisz omsknął

253. Data: 2008-09-05 19:28:57

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Z powodu kurduplastego wzrostu zwykle trafiałam pod siatkę...
>
> Qra, i tak mnie do siatkówki nie przekonacie

ja nie przekonuję, ja zagaduję

sylwia, po całym dniu posuchy

254. Data: 2008-09-05 19:29:16

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Szpilka* napisał(a),a było to tak:

> Ale ten nauczyciel uczy te 2 klasy i jednej zalecił taki podręcznik a
> drugiej inny?

Tak, tak, tak...

> A dlaczego ma robic problem?

No widzisz, byłam w tamtym roku na zebraniu w zastępstwie u chrześnicy no i
się wywiązała awantura na ten temat. Że klasa A ma takie podręczniki, a
klasa B ma inne. Kłótnia była jak się patrzy. Dlatego dałam porównanie??
O spodenki się można czepiać , o kolor jak i o podręczniki

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

255. Data: 2008-09-05 19:30:14

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Z powodu kurduplastego wzrostu zwykle trafiałam pod siatkę...

Libero to bardzo wazna postac na boisku jest:)

> Qra, i tak mnie do siatkówki nie przekonacie

Ja sobie przy waznych meczach na zawodach wyobrazalam, ze pilka to leb
nielubianej nauczycielki. Zawsze bosko serwowalam z wysoku :P

--

Paulinka

256. Data: 2008-09-05 19:32:00

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Tak, tak, tak...

Aha

> No widzisz, byłam w tamtym roku na zebraniu w zastępstwie u chrześnicy no
> się wywiązała awantura na ten temat. Że klasa A ma takie podręczniki, a
> klasa B ma inne. Kłótnia była jak się patrzy.

Jakiś dziwny nauczyciel.

> Dlatego dałam porównanie??
> O spodenki się można czepiać , o kolor jak i o podręczniki

Ale tu się czepia nauczyciel, a tu rodzice :-)

Sylwia

257. Data: 2008-09-05 19:34:23

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Qrczak* napisał(a),a było to tak:

> Widzisz. Poza Tobą nikt nie widział.

Widziałam, widziałam.
Śmigałaś jak torpeda jakaś ;)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)i fasolka

258. Data: 2008-09-05 19:36:29

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Mnie za to najbardziej bawi, że lekcje wf przenigdy nie są w planie
> jako ostatnie.
>
> Qra

moj syn ma w piatek na ostatniej lekcji :) Pewnie drugi wf bedzie w
poniedzialek rano :)

259. Data: 2008-09-05 19:38:29

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czuję się obrażona za mamcię :P

:-) Oj no coś Ty :-)

> będę jej honoru bronić jak lwa. Ona z powołaniem to robiła.
> do dzisiaj nie rozumiem dlaczego dziewczyny z mojej klasy chodziły do niej
> się zwierzać, a nie do wychowawczyni. No tak, tylko, że ja ją inaczej
> zawsze odbierałam :-)

A czy jakby mama nie wymagała tak rygorystycznie tych kolorów, to coś by
straciła na swoim powołaniu czy podejściu do uczniów, jak i uczniów do niej?

Sylwia

260. Data: 2008-09-05 19:38:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> Libero to bardzo wazna postac na boisku jest:)

A tego nie neguję. Mimo to jakoś ten, co zbiera z kosza mi bardziej odpowiadał.

> Ja sobie przy waznych meczach na zawodach wyobrazalam, ze pilka to leb
> nielubianej nauczycielki. Zawsze bosko serwowalam z wysoku :P

A do takich celów to ja i tak wolałam strzelanie z kbksu :-)

Qra

[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?
Zielona Szkoła- pytania....
Dyzury w przedszkolu