Gdzie zrobic badanie na obecnosc grzyba?

1. Data: 2003-09-27 08:29:21

Temat: Gdzie zrobic badanie na obecnosc grzyba?
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

jak w temacie, w Warszawie. Zgubilem adres, ktory dal mi
lekarz. Aha, i ile to kosztuje?

Dzieki z gory.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

2. Data: 2003-09-27 08:37:16

Temat: Re: Gdzie zrobic badanie na obecnosc grzyba?
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@a...neostrada.pl,
Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX>:

> jak w temacie

obecnosc grzyba +gdzie+ ?

--
Robert

3. Data: 2003-09-27 12:06:49

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:

> 1...@a...neostrada.pl,
> obecnosc grzyba +gdzie+ ?

Ups. Na skorze stop.

Lekarz kazal mi je zrobic, bo nie byl pewien, czy to nie
uczulenie. Ja tam watpliwosci nie mam, ale coz. Za druga
wizyte zeby mi pani doktor odczytala wynik z kartki tez
swoje zaplace, wiec nie dziwne, ze sie nic juz bez badan
dzis nie da zrobic prywatnie. Ale to taka dygresja.

4. Data: 2003-09-27 14:01:11

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups. Na skorze stop.

np. w szpitalu dermatologicznym na lesznie

5. Data: 2003-09-27 14:25:37

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> np. w szpitalu dermatologicznym na lesznie

Dzieki.
Bez skierowania?

6. Data: 2003-09-27 18:28:48

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez skierowania?

bez skierowania tez. ale wtedy zaplacisz (jak zreszta przy kazdych innych
badaniach bez skierowania)

7. Data: 2003-09-27 20:14:15

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bl4l14$gdq$...@i...gazeta.pl,
Justyna <j...@g...pl>:

> bez skierowania tez. ale wtedy zaplacisz (jak zreszta przy kazdych
> innych badaniach bez skierowania)

Jak skierowanie od prywatnego lekarza (chyba tak pisal), to tyle samo
zaplaci.

--
Robert

Szczepionki
nadciśnienie tętnicze
eozynofilia
Re: nerwica wegetatywna
nadmierna sennosc i bezpolodnosc=zaburzenia tarczycy?-