Re: Gliniane doniczki

Data: 2005-02-23 17:46:16
Temat: Re: Gliniane doniczki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:cvif0m$2b4$1@news.onet.pl...
| jak przesadzic wielka
| woskownice.
| Dostalam takie dwie kilka dni temu i jak mi je polozono na stole w kuchni
| tak do tej pory leza i zajmuja caly stol.
| Nie wiem jak sie do tego zabrac, boje sie, ze uszkodze pedy. Liscie sa
takie
| sztywne, mam wrazenie, ze jak zaczne tam grzebac to sie wszystkie polamia.
| Moze by jakos rozlozyc calosc na plaskim?

Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi - te hoje są w doniczkach, jakich?
Zawsze można rozbić doniczkę kluczem francuskim, można obciąć nadmiar pędów,
można zatrudnić drugą osobę w charakterze podtrzymywacza masy liści, można
wziąć stare rajstopy i obwiązać zielone, żeby się nie połamało przy
przesadzaniu...no chyba że chcesz po prostu rozplątywać pędy i dzielić
bryłę, wtedy straty są raczej nie do uniknięcia.Nawiasem mówiąc, hoja nie
jest bardzo krucha, pod tym względem rekordy biją begonie:-(

Pozdrawiam, Basia.