Re: Globkowi :-)

Data: 2010-01-05 18:37:20
Temat: Re: Globkowi :-)
Od: glob <r...@g...com>

cbnet napisał(a):
> A co ci się śni? Masz w ogóle jakieś sny?
> Miewasz koszmary?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> The residents [...] słucham od 15 roku życia, ich
> wpływ na moją osobowość jest bardzo głęboki
> .

Czasem tak czasem nie, a o ci ci chodzi, The residents to w dużej
mierze surrealizm, a surralizm oparty jest o
psychoanalizę.....Poczytaj Ronalda Topora naprzykład, masz też do
czynienia z sadyzmem, z gniewem asymilowanym w twórczość.
A jedno co obserwowałem to ogromną moją różnice z młodymi katolikami,
którzy zawsze grzeczni, takie pozy przyjmowali, jakby ktoś ich włożył
w konserwę, a jednocześnie zionący niesamowitą wręcz nienawiścią,
której niedostrzegają. Trzeba kochać swój gniew, a gniew w naszym
katolickim społeczeństwie jest czymś zły , okazanie uczuć jest czymś
złym, dlatego oni wszystkich tak mordują.